kris32 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hvilken norsk forhandler selger den beste short shiften til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Bmw.... Bmw z m Coupè har den beste short shiften smetter rett i og funker som gull... Du får den tighteste shiften i byen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Her er nå ett alternativ. Må nok ringe å høre om det finnes noe til din bil, men tror denne er "bedre" enn en orginal "shortshift" fra MCoupe. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1 ... bdet11.htm Hørt mye skryt om http://www.uucmotorwerks.com/'s shortshifter's. Disse gutta sender til Norge. Her har du også flere alternativer ut i fra hvor hardcore du skal ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg ville ikke anbefale shortshift til Z3 M coupe siden denne mangler bøyen på girspaken. Uten denne må du tilpasse staget fra girkassa til girspaken, hvis ikke tar denne borti drivakslingen på bilen og da blir det en del arbeid. Kjøp fra www.schmiedmann.no. De leverer giroverføring som blir brukt i M3/328 og denne er både billig og bra (har egne erfaringer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 For å øke forvirringen litt kan jeg nevne at AC Schnitzer leverer shortshift. Kan kjøpes hos BMW. Har ingen anelse om hvordan denne er. Men har lest mye skryt om http://www.uucmotorwerks.com sin jeg også. Et pluss er at den er høyde justerbar. De har mye annet gromt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 hva er Short shift egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 girspakens vandring for å få den i gir er kortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 merker man stor forskjell da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Ja. Tydelig forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 girspakens vandring for å få den i gir er kortere.. er det no bra a? må jo bare være dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 har rett og slett ikke ide.har aldri fått prøvd:-)så lurer egenlig like mye på det selv...men en bekjent skulle sette på shortshift no i helga..så da for jeg vel lure meg inn i bilen og få feelingen av shortshift:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 hehe ok. du får si ifra hvordan det var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Har selv shortshift fra M3 kjøpt hos Schmiedmann, og den er eventyrlig i girene! Kort, presist og rene drømmen Ulempen er at forskjellen merkes godt hvis du kjører andre biler. Du skjønner nesten ikke hvordan noen kan gire uten shortshift Men så kjører jeg nesten ikke andre biler likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Får ikke tak i dårligre skiftere enn hva BMW lager orginalt! Blir slarkete og raklete på en liten stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Får ikke tak i dårligre skiftere enn hva BMW lager orginalt! Blir slarkete og raklete på en liten stund! ja... min er litt slarkete. å litt "hard" på en måte.. tung å få i gir (det er kanskje gir olje e.l?) kanskje jeg skal kjøpe meg short shift da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå