Gå til innhold

Short Shift

kris32
 Share

Anbefalte innlegg

Her er nå ett alternativ. Må nok ringe å høre om det finnes noe til din bil, men tror denne er "bedre" enn en orginal "shortshift" fra MCoupe.

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1 ... bdet11.htm

Hørt mye skryt om http://www.uucmotorwerks.com/'s shortshifter's. Disse gutta sender til Norge. Her har du også flere alternativer ut i fra hvor hardcore du skal ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke anbefale shortshift til Z3 M coupe siden denne mangler bøyen på girspaken. Uten denne må du tilpasse staget fra girkassa til girspaken, hvis ikke tar denne borti drivakslingen på bilen og da blir det en del arbeid.

Kjøp fra www.schmiedmann.no. De leverer giroverføring som blir brukt i M3/328 og denne er både billig og bra (har egne erfaringer).

image_124_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har rett og slett ikke ide.har aldri fått prøvd:-)så lurer egenlig like mye på det selv...men en bekjent skulle sette på shortshift no i helga..så da for jeg vel lure meg inn i bilen og få feelingen av shortshift:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv shortshift fra M3 kjøpt hos Schmiedmann, og den er eventyrlig i girene! Kort, presist og rene drømmen :wink: Ulempen er at forskjellen merkes godt hvis du kjører andre biler. Du skjønner nesten ikke hvordan noen kan gire uten shortshift :lol: Men så kjører jeg nesten ikke andre biler likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke tak i dårligre skiftere enn hva BMW lager orginalt! Blir slarkete og raklete på en liten stund!

ja... min er litt slarkete. å litt "hard" på en måte.. tung å få i gir (det er kanskje gir olje e.l?) kanskje jeg skal kjøpe meg short shift da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...