Gå til innhold

hvor plassere ekstra dyse til tilleggsprut?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

ville heller gått for:

6st. større dyser som du bytter ut med de orginale

BTR

Tillegssprut som styrer alt av benisn og tenning eller datasprut. (SMT6 f.eks. styrer alt ink ekstradyser om ønskelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er også en veldig god ide:) Jeg har ikke det, men det blir nok og bytte smt'en med megasquirt neste år. Et tillegssprut er noe enklere å koble enn et datasprut også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra dyser settes rett foran spjeldhuset slik at bensinen blir dratt inn med luften. Et tilleggs sprut vil virke helt ok på lave ladetrykk og lite effektuttak opp til ca 230-250hk, men det blir du fort lei av.

Så angrer du på at du kastet bort så mye penger og tid på noe som du ikke er fornøyd med.

Et ordentlig turbo bygg koster så det svir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smt6 er ikke et datasprut nei. Det er et såkalt piggyback. Men ja det styrer tenning og bensin.

Dette kobler du inn på den orginale hjernen i bilen og endrer signalene som den sender ut. Dermed står du fritt til å endre det du vil.

http://www.perfectpower.com/products/smt6.asp

Der står alt.

tror jeg betalte 3500,- fra haugens boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan telle på et par fingre dem jeg har hørt/lest om som har fått smt6 til å fungere skikkelig på bmw. Men det har nok mye med brukernes manglende kunnskap å gjøre.........

Uendelig mange misfornøyde :?

Det som garantert fungerer, og som har vært utprøvd av "tusener" er den velkjente 340cc/535lmm løsningen. Jeg har selv prøvd dette og det fungerer klokkerent. Alt bolt-on ingen justeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som garantert fungerer, og som har vært utprøvd av "tusener" er den velkjente 340cc/535lmm løsningen. Jeg har selv prøvd dette og det fungerer klokkerent. Alt bolt-on ingen justeringer.

men da vil vel motoren drukne i bensin før trykket kommer?

men er jo en billig løsning..så er verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får litt mye bensin på lavere turtall men det er ikke noe problem, fungerer helt fint oppover i registeret.

En gang i blandt måtte jeg ta ut pluggene og glassblåse dem for de hadde blitt sota ned. Kommer an på hvordan kjøringen din er, køkjøring, bykjøring osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...