horse Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 88 mod bmw 525 ombyggd til m5 3,6(ikke godkjent) vurderes solgt evt innbytte i billigere bil,svart skinn,16" vinterfelger bbs,17 artec ms sommerfelger 8/17 og 10/17,ap senkestt,bilstein dempere bak,alt av bremser og understell er m5,kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 50000 kan d være int?? kunne tenkt meg og sett noen bilder innvendig og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 hva hadde du tenkt i pris på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 50 er nok noe lite vil jeg tro bilen er tatt inn som flyttegods i 89 så den er ikke bruktimp til en opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Tror ikke du kan forvente deg pris opp mot 100.000kr... 88modell som ikke er godkjent er ikke lett omsettelig til feil pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 egentlig ganske fin bil. så riktig så skikkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 50 er nok noe lite vil jeg tro bilen er tatt inn som flyttegods i 89 så den er ikke bruktimp til en opplysning Så vet vi at minsteprisen er over 50K ! ... Du vet åpenbart hva du ikke selger bilen for og da kan du også fortelle oss hva minsteprisen er... så behøver vi ikke å lese x-ant. innlegg med meningsløse spekulasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg har en kompis som kanskje er interessert, flere bilder og ca-pris hadde vært greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Bare et stpørsmål til potensiell kjøpere? Hva gjør dere når dere kjøper en ikke-godkjent bil til en billig penge? Kjører dere med den ulovlig eller får dere godkjent den i ettertid? Slik jeg har forstått det er dette veldig vanskelig for biltilsynet setter pris på "å være med" på prosjektet fra starten av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 hvordan er det med innbyttemuligheter evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hvor langt har den gått? Og har du bilder an interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 bilen har gått 267 tusen motor og understell ca 130 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Bilen har gått for langt for min del, beklager. Men nydelig interiør da du, og en vakker motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Veldig fint skinninteriør. Kor har du fått tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg