Gå til innhold

Stjålet bil !!

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp en ratt-lås... det ser kanskje styggt ut og er ufattelig upraktisk, men det er INGEN bil-tyver som fyker rundt med verktøy tål å stjele en bil med rattlås... om man virkelig er redd for at den skal bli stjålet er det lurt å gjøre..

Jepp! Og det at man bruker rattlås sender ut et ordentlig signal:

"Jeg er en paranoid jævel som tar med meg alt av verdi i bilen for at dere tjuvbønder ikke skal få stjele noe fra meg!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en ratt-lås... det ser kanskje styggt ut og er ufattelig upraktisk, men det er INGEN bil-tyver som fyker rundt med verktøy tål å stjele en bil med rattlås... om man virkelig er redd for at den skal bli stjålet er det lurt å gjøre..

"Jeg er en paranoid jævel som tar med meg alt av verdi i bilen for at dere tjuvbønder ikke skal få stjele noe fra meg!".

ehh... det er vel mer så det skal vli vanskelig å stjele en bil som i utgangspunktet er lett å åpne/starte... tror du har Miss. Forstått litt gutten min ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si jeg bryr meg lite om det, sålenge folk holder seg unna bilen min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noen biler som er lettere å dirke opp en andre.

Så et bilprogram der de testet låser en gang. På et par av bilene gikk det raskere å dirke opp enn å bruke nøkkelen. Husker ikke hvilket bilmerke det var, men de har vel neppe hatt noen stor fokus på låsene der hvertfall...

Forøvrig ble alle bilene dirket opp på under 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av en kompis av meg var litt ute å kjøre en periode hvor han stjal biler ,fortrinsvis audi A6, i hytt og pine (brukte dem til transport og forlot dem når de var tomme for bensin). han komenterte at sånne som meg som har lås mellom ratt og brems er noen jævler for de var umulige å stjele. jeg har vært uheldig å fått frastjålet bil en gang som ble funnet igjen vraka.bilen var nettopp pusset opp,men det trodde ikke forsikringsselskapet på så jeg måtte godta endel bulker,ødelagt sete osv

forbanna meg da på at sånne svin ikke skal få ha gleden av å kjøre min bil igjen. kjøp deg en sånn lås til bilen. koster ca en hundrings

de hidres seff ikke hærværk som riping i lakk,tægging el oppskjært interiør,men de får ikke gleden av å kjøre bilen. desverre er det ikke straff for biltyveri i norge så vi må leve med sånn dritt :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet av erfaring at en del japser har utrolig dårlige låser ivertfall. Ved et uhell så ble nøklene låst inne på en bil jeg byttet bakrute på. (kom sikkert borti sentrallås) Litt småstresset ble jeg jo siden kunden skulle komme om en halvtime! :oops: Da prøvde jeg med en tilfeldig nøkkel som lå på verkstedet, og det fungerte! :shock: Kolegaen min sa at han hadde vert borti akkurat det samme med en tilsvarende bil for noen år siden, da en uheldig kvinne hadde låst inne nøkkelen sin, og naf sleit med og få opp låsen. Da brukte han sin bilnøkkel og det fungerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av bilen hjelper veldig. kjører rundt i hele Oslo på dagtid og kan se etter denne bilen hvis jeg får et bilde"!!!

Hm finner ikke noe bilde, men tror jeg har et på pc`n på jobben. Legger ut da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det SERIØST ikke straff for biltyveri i norge??? det må det jo være.... :?

hva er straffen da? 10timer samfunnsstraff? når den stjålne bilen min ble funnet av politiet så stod det en fyr å skrudde deler av den. saken henlagt pga bevisets stilling... mao de hadde ikke råd til etterforskning og valgte å henlegge. norge - kjeltringenes paradis :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...