SteffenM2 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Den ble sikkelig fet.. Sikkelig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Den sia der slo jævli an! Kul musikk. Fargene kunne vært bedre, litt mørkere kanskje. Bilen må byttes ut med datsun, og et enormt brøl av motorn når den kommer inn, grom sekser-lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg syns dette ser bra ut jeg, men burde kansje være mulighet å slå av musikken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Det går da an å slå av musikken. Rett over panseret på bilen er det en runding med tre søyler inni. Trykk der, og musikken fordufter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Kul side....men som noen andre her sier så burde det vært mulighet til å skru av musikken selv om den fader ut av seg selv... ikke at den 300c`en du har der er kul men burde hatt en fet BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 blir stresset av den bilen som hopper slik... ang Dodge og Chrysler har de så elendig int. kvalitet at man bare må legge seg ned på bakken og skrike av latter. Virkelig så elendig at det spiller ingen rolle hvor god eller dårlig resten av bilen er... americaneren har virkelig teken på å lage elendige biler.. som dratt rett ut av helvete.... skrekk og gru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Det går da an å slå av musikken. Rett over panseret på bilen er det en runding med tre søyler inni. Trykk der, og musikken fordufter. Fant den til slutt jeg også Må få merka den ser det ut til. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Feit side, men det ser ikkje så seriøst ut liksom... Veit ikkje om eg ville kjøpt bil av firmaet ditt etter den sida der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Feit side, men det ser ikkje så seriøst ut liksom... Veit ikkje om eg ville kjøpt bil av firmaet ditt etter den sida der! Hvorfor i alle dager ikke?? Må det være en trøtt kjedlig side for at det ska være særiøst?? Må tenke litt nytt syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 bytt ut bilen med pimpa X5 og litt mørke bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olander Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Fet side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Kul side det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Tusen takk for mye god respons. Driver å jobber litt med farger nå Gleder meg til den er oppe og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Det er flere som gleder seg til sia kommer! Jeg er inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvorfor i alle dager ikke?? Må det være en trøtt kjedlig side for at det ska være særiøst?? Må tenke litt nytt syns jeg Det er jeg helt enig i, jeg hadde ikke hatt noen problemer med å handle med Autoart pga denne siden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå