Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den sia der slo jævli an! Kul musikk. Fargene kunne vært bedre, litt mørkere kanskje. Bilen må byttes ut med datsun, og et enormt brøl av motorn når den kommer inn, grom sekser-lyd :D

Skrevet

Det går da an å slå av musikken. Rett over panseret på bilen er det en runding med tre søyler inni. Trykk der, og musikken fordufter. ;)

Skrevet

Kul side....men som noen andre her sier så burde det vært mulighet til å skru av musikken selv om den fader ut av seg selv... ikke at den 300c`en du har der er kul men burde hatt en fet BMW :wink:

Skrevet

blir stresset av den bilen som hopper slik... ang Dodge og Chrysler har de så elendig int. kvalitet at man bare må legge seg ned på bakken og skrike av latter. Virkelig så elendig at det spiller ingen rolle hvor god eller dårlig resten av bilen er... americaneren har virkelig teken på å lage elendige biler.. som dratt rett ut av helvete.... skrekk og gru

Skrevet
Det går da an å slå av musikken. Rett over panseret på bilen er det en runding med tre søyler inni. Trykk der, og musikken fordufter. ;)

Fant den til slutt jeg også 8) Må få merka den ser det ut til. hehe

Skrevet
Feit side, men det ser ikkje så seriøst ut liksom... Veit ikkje om eg ville kjøpt bil av firmaet ditt etter den sida der!

Hvorfor i alle dager ikke?? Må det være en trøtt kjedlig side for at det ska være særiøst?? Må tenke litt nytt syns jeg :D

Skrevet
Hvorfor i alle dager ikke?? Må det være en trøtt kjedlig side for at det ska være særiøst?? Må tenke litt nytt syns jeg :D

Det er jeg helt enig i, jeg hadde ikke hatt noen problemer med å handle med Autoart pga denne siden :wink: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...