Gå til innhold

Airbag lampe lyser, Bmw 520 IA 92mod


Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Airbag lyset på min nyervervede Bmw 520IA blinker når jeg starter bilen og lyser konstant når jeg har kjørt en stund, den forrige eieren hadde skrudd litt på rattet og mente det kunne ha vært en kontaktfeil eller noe sånn, men er det ikke sånn at hvis du gjør noe sånn, så må man til BMW for å få nullstilt dette lyset, eller kan det ha vært forrige eier som har kommet borti noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å kortslutte noen kontaktpunkt på prøveuttaket da? dette kunne jeg gjøre før da jeg hadde en E-28

Javel?

Siden når ble E28en produsert med AirBag? :roll:

Airbag-systemet er ikke like lett å jobbe med som andre kretser i bilen. Tviler på du kan kjøre en jumper på noe i et Airbag-system, for å slukke en varsellampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å kortslutte noen kontaktpunkt på prøveuttaket da? dette kunne jeg gjøre før da jeg hadde en E-28

Javel?

Siden når ble E28en produsert med AirBag? :roll:

Airbag-systemet er ikke like lett å jobbe med som andre kretser i bilen. Tviler på du kan kjøre en jumper på noe i et Airbag-system, for å slukke en varsellampe.

Min E-28 hadde både Airbags og Sidebags (hehe neida tuller)

Det jeg mente var at jeg kunne nullstille Oil service lampen ved å kortslutte noen kontaktpunkter, bare lurte på om jeg kunne gjøre noe tilsvarende på E-34, men som du sier så er det vel muligens litt mer avansert, men BMW skal vel ha en svindyr pris for å ordne dette, eller?

slipper jeg foressten gjennom på EU kontroll med at dette lyset lyser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig mer fintfølende en airbag-krets enn en 12volts oljeservicelampe på en E28 kan du si...

Trur nok du slipper unna med lyset i dashen ja, hvis ikke reglene er forandret siden sist jeg tok en PKK... (Er jo en liten stund siden nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...