Gå til innhold

flere som gleder seg til sommeren?

Anbefalte innlegg

helt enig! vintern er no dritt! blir så utrooooolig digg med sommer! å spess den sommern her :) første sommer med lappen å greier, blir nok en DYR sommerferie... men får så være :wink: gatebil, tysklandstur, kvarten osv 8)

ellers........ har du noen flere bilder av denne eller=?

IMG_0268.JPG

evnt noen som vet hva slags felger som sitter pån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå gleder vi oss til sommeren. nå er det faktisk over 2m høy "brøytekant" på det høyeste punktet i hagen. lurer på når den snøen forsvinner. blir vel langt ute på sommeren dette da :?

Bort med kulde og snø, inn med varme og sol :)

Sommeren blir det jo montert masse stasj på bilen så det er iallefall ingen grunn til å ikke glede seg. hvis banken går med på det får jeg også båt, noe som gjør sommeren enda morsommere.. blir topp dette her 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir godt med sommer og få på 17" ja :D Har sett fram til det siden oktober. Håper å få på sommerdekka og noe annet småtteri i påska sånn at bilen er klar til sesongen 8)

Forresten: Nydelig bil du har, Steffan C :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som forresten har noen fine bilder av E28?

legg gjerne ut :)

Her er et bilde av min forhenværende E28 M5:

bmw%20m5%20-86%204.JPG

Bilen var strøken, men ble kræsjet noen uker etter at jeg solgte den. :cry: Det er en bil jeg VIRKELIG angrer på at jeg solgte, men regjeringen i huset la ned veto, og da var det ikke mer å gjøre med det. Var ikke noe til familiebil mente hun. Hadde jeg bare visst det jeg vet i dag..... :wink::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...