Kentan-racing.com Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Fikk nye felgene mine idag.. fy nå ble jeg sugen på å få igjen lappen og at den forbanna snøen forsvant!! Ble "litt" trangt bake.. går en finger imellom.. satser på det går til jeg får valset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Nydelige felger! Passer bilen knallbra! har mistet lappen eller ? Når får du den tilbake ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 pent!! 10x17 bak? tror forresten han får igjenn lappen om ca 2mnd ellerno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jezz mistet lappen etter å sladdet i noen rundkjøringer og gjorde sikten til politiet meget dårli da de fulgte etter meg.. får igjen 5 mai. Forøvri.. 8.5x17 forann med toyo 215-40-17 og 10x17 bake med 245-35-17 ville egentli ha 255-40-17 bake men ble anbefalt og la være.. gla e tok 245.. hehe.. Nå e det snart på tide og kaste se hardere på flaska å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Gratulerer med nye, meget flotte felger. Syntes egentlig ikke Brock B1 har et design som gir et slags "kick", men både E30, E34 og E36 kler disse felgene utrolig godt. det har nok mye pga. den store brede kanten man får på 10X17. lurer på hvordan disse hadde sett ut i 19" / 20" tommer store felger på en E60. synd disse ikke produseres i større størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Pene felger ja... Etter min mening de peneste til E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Meget pent..har sett bilen din tidligere også, sto på autodb tilsalgs gjorde den ikkje det? Den ser sinnsykt bra ut, kan ikkje sette fingeren på hva som gjør den så bra, men noe er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Nydeligt.. Hva er innpresset på felgene dine og hvor mye er bilen din senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Flotte felger. Digg med så mye kant bak da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Stemmer nok at den lå på autodb for salg ja.. ville selge rett etter at jeg mistet førekortet mitt.. Visste ikke om jeg klarte og betale restene på lånet mitt som jeg brukte for og bygge den opp.. men nå er jeg meget glad jeg beholdt.. Til Daggen sine spørsmål.. er vel 38 fremme og 20bak? uten at jeg kan si det sikkert.. kan få sjekket opp det.. Hvor mye den er senket vet jeg ikke.. Er kw justerbart... men er lavt.. Personlig begynner jeg bli 100% fornøyd med bilen. driver nå om dagene og setter inn e46 m3 riller i sideskjermene å skal lakke en bakrutesenker og montere.. Noe mere styling skal ikke på bilen.. Muligens m3 sine egne orginale sideskjørt.. men ikke noe mere.. Vil ikke ha en bil som er overstylet.. Vil holde en noen lunde clean stil.. og e46 fronten å fete bre kant felger får holde lenge.. i tillegg er alle rutene tonet.. gleder meg til rudskogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Damn, nice felger! Får håpe du får lappen snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Såg bra ut dette. Bra du får noko med litt breidde på bak....så den ikkje slepper i rundkøyringar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Syns ikke det ser så veldig bra ut jeg. Ble liksom ikke noe sammenheng mellom bilen og felgene. Ser litt halvferdig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Syns ikke det ser så veldig bra ut jeg. Ble liksom ikke noe sammenheng mellom bilen og felgene. Ser litt halvferdig ut Den skjønte ikke jeg, kan du opplyse meg? Jeg syns bilen kledde de felgene jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå