mEhE Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 synes brock b1 felgene passer bedre på e30...finere med felger uten kant på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 helt enig med BimmerKing... felgene var ikke fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Fine felger.Passer bra på bilen. Har bestilt nye til min bil. Rondell 58 8,5 og 10X18 Får de i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Fine hjul og fin bil, ga bilen et rent trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Brock B1 felger er jo ganske standard, men det er alltid en vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Såg bra ut dette. Bra du får noko med litt breidde på bak....så den ikkje slepper i rundkøyringar HE HE . Brock B1 er flotte hjul . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Syns ikke det ser så veldig bra ut jeg. Ble liksom ikke noe sammenheng mellom bilen og felgene. Ser litt halvferdig ut Den skjønte ikke jeg, kan du opplyse meg? Jeg syns bilen kledde de felgene jeg.... ...smak og behag...eg forstår kva han meiner! Eg er i kategorien som likar felgar med klassisk stil på E30/E36/E46. ...men dette såg og bra ut! (nei det vert ikkje klassisk BMW om det er kant på felgen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Er vel ingen som blir overrasket over at jeg sier det er skamfine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Pent! Hvor selges disse felgene og hva er prisen ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Nå gleder jeg meg enda mere til å få valset min å få på mine Brock felger.. Bli vår nå...!!!!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeg er en av dem som aldri har forstått fasinasjonen av disse felgene. Synes de ser kjipe ut på både E30 og E36... Men hver sin smak! Mye værre om alle skulle kjørt med samme felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Du får kjøpt dem hos styling tech.. 15900 eller noe slikt med dekk.. Eneste plaga nå e at e må valse.. lurer på om det lar seg gjøre uten å måtte lakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Syns ikke det ser så veldig bra ut jeg. Ble liksom ikke noe sammenheng mellom bilen og felgene. Ser litt halvferdig ut Den skjønte ikke jeg, kan du opplyse meg? Jeg syns bilen kledde de felgene jeg.... helt enig med BimmerKing... felgene var ikke fine! Hvordan i huleste fikk du det til at jeg syns felgene var stygge?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 det reagerte jeg på å, noen som har lesevansker mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå