Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dsc00087medium5io.jpg

Jeg har en Alpine-spiller liggende og slenge, kansje noen har bruk for den :?: Den spiller MP3 og har mange fiksfakserier... Bla 3 utganger, hvorav en er for sub. For mer info, send spørsmål på pm. Kan evt ta forsterker i bytte.

Selges hbo kr SOLGT,-

Kan ta nye bilder hvis ønskelig.... ;)

SOLGT !!!!!

Skrevet
Litt Watt specs osv?

Skal sjekke imorgen, men jeg tror det er 4X25 watt... Muligheter for å skifte farge(grønn og orange). Veldig mange funksjoner som jeg ALDRI har brukt. Den kostet veil. pris kr. 7.995,-.... Men det er noen år siden, så det er ingen garanti, og jeg tror ikke jeg finner kvitteringen.

Her er et annet bilde:

alpine-cda-7893r.jpg

Skrevet

Det der er en meget bra spiller. Selger du den for 1000,- er det nærmest å gi den bort.

Skrevet
Heidu!

Følger det med ledninger? Iso-kontakt? Eller kabelsko?

Tenker jeg tar denne ja.. 8)

-Thomas-

Alle kontakter som var med når den var ny er med. Egen kontakt i spilleren som går videre til iso-kontakt. Den har fungert perfekt hele tiden :D Skikkelig god spiller.

Kan også legge til at det er motorisert display på den så det kan tiltes hvis ønskelig(Bilde kan seff ordnes av dette også om ønskelig;) )

Kan også byttes i innvendige stylingdeler til E34 samt bakrutespoiler til E34 hvis noen har noe lignende. Evt forsterker til bil..... :D

Elltho: Send meg en PM med budet ditt du, så blir vi kansje enige ;) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...