BimmerKing Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Jeg har en Alpine-spiller liggende og slenge, kansje noen har bruk for den Den spiller MP3 og har mange fiksfakserier... Bla 3 utganger, hvorav en er for sub. For mer info, send spørsmål på pm. Kan evt ta forsterker i bytte. Selges hbo kr SOLGT,- Kan ta nye bilder hvis ønskelig.... SOLGT !!!!!
BimmerKing Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Litt Watt specs osv? Skal sjekke imorgen, men jeg tror det er 4X25 watt... Muligheter for å skifte farge(grønn og orange). Veldig mange funksjoner som jeg ALDRI har brukt. Den kostet veil. pris kr. 7.995,-.... Men det er noen år siden, så det er ingen garanti, og jeg tror ikke jeg finner kvitteringen. Her er et annet bilde:
RonnyW Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Ligger den bare å slenger og får seg noen trøkk i ny og ne eller har du den pent oppbevart et sted. Eske eller noe sånt?
BimmerKing Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Den står i en bil nå, og er brukt.... Det vises på den. Litt slitt skrift på et par av knappene, men fungerer feilfritt
RonnyW Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 kan du fikse et bilde av den i lyset da, uten at den er på? Så er det lettere å se hvilken stand den er i...
BimmerKing Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Skal bli Blir vel i løpet av morgendagen det da i tilfelle....
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Her er ett par bilder i dagslys.... Dessverre litt støvete da.. Glemte å tørke av den før jeg tok bilder
StigJ Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Det der er en meget bra spiller. Selger du den for 1000,- er det nærmest å gi den bort.
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Minsteprisen er kr 1000.-.....Har stående bud nå på 1200.- via PM
RonnyW Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 kan gi deg 1000, ikke noe mer. da veit du det hvis evnt. kjøper trekker seg
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Jaja, vi får se da.... Jeg vil nå avvente noen dager for å se det an litt
Elltho Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Heidu! Følger det med ledninger? Iso-kontakt? Eller kabelsko? Tenker jeg tar denne ja.. -Thomas-
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Heidu!Følger det med ledninger? Iso-kontakt? Eller kabelsko? Tenker jeg tar denne ja.. -Thomas- Alle kontakter som var med når den var ny er med. Egen kontakt i spilleren som går videre til iso-kontakt. Den har fungert perfekt hele tiden Skikkelig god spiller. Kan også legge til at det er motorisert display på den så det kan tiltes hvis ønskelig(Bilde kan seff ordnes av dette også om ønskelig;) ) Kan også byttes i innvendige stylingdeler til E34 samt bakrutespoiler til E34 hvis noen har noe lignende. Evt forsterker til bil..... Elltho: Send meg en PM med budet ditt du, så blir vi kansje enige ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå