Lars R B Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 så akkuratt denne bilen tilsalgs nå. TRE eksosrør! Og i tilleg diesel! Hvorfor gjør folk sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Jepp dette er seriøst.. Jeg så den i bergen for en uke siden å tenkte eg skulle ta bilde av den å ligge ut men hadde ikkje mobil med.. Stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 hadde KANSKJE holdt med 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Har faktisk sett en audi med 4 enderør flettet sammen slik at det ser ut som audimerket.. Tøft men passer ikkje på en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 syke folk... men har ikke audi emblemet 5 ringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 syke folk... men har ikke audi emblemet 5 ringer?? har nok ikke det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 tenkte på OL ringene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 kom over noe annet pent no når jeg søkte på audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 audi eksos... men nå får jeg vel roe ned off topicen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 hehe, det så faktisk ikke så ille ut ved det bildet du poster der, men jeg er enig i at 3 eksosrør ikke tilhører på bil. ville nok sett bedre ut på en Drag-race car eller lastebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hehe, like seriøst som en katt som roper "Mamma, mer såpe!" mens den dusjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hehe, like seriøst som en katt som roper "Mamma, mer såpe!" mens den dusjer.. ????? hadde en katt bedt om mer såpe så hadde det vært MEGET! seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hva er vitsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 folk og eksos annlegg... hmmmm.. ikke altidn en god kombinasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå