Gå til innhold

KM Svindel??

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan bli forbannet av mindre...

Ubrukelige folk som holder på sånn!

Skal ikke være nødvendig å lagre alle bilannonser en ser, for så å gå gjennom dem når en skal søke etter ny bil en gang.

Det her er jo litt latterlige eksempler da, når selgeren er så frekk at han legger ut bilen med ny km før den gamle annonsen er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke noe svindel dette i følge eieren... jeg sendte en melding til han og spurte om den var til salgs, da ringte han meg opp igjen og sa at det var en spøk hele greia fra kompisen hans sin side. -Og det vet ALLE på bimmers forumet sa han til meg så jeg skjønner ikke hvorfor du ringer på den osv..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa han til de første som ringte da?

Det er jo èn måte å ro seg unna på når en skjønner at ting ikke gikk så smooth som han trodde,men såklart-tvilen er i hans favør for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier ikke at jeg tror 100% på fyren..er èn måte å ro seg unna på ja..!

veit ikke helt om jeg går på den..i og med at så mye nytt var blitt montert på bilen...hmm anyway, håper han ikke får solgt den hvis det IKKE skulle være en spøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som virkelig tror det er Porsche bremser på den?

vet ikke hva det er på denne bilen, men en bekjent av meg kjøpte en 318is med store brembo-bremser (foran OG bak), så det er tydelig noen som ikke er fornøyd med de orginale 318is-bremsene.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...