Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Jeg hadde heller spandert et nytt batteri på bilen. Er dyrt den dagen du står tom for strøm og må ringe Falken en kald vintermorgen...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Jeg hadde heller spandert et nytt batteri på bilen. Er dyrt den dagen du står tom for strøm og må ringe Falken en kald vintermorgen... Det er vel like greit det ja
Bjørn 320 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Et batteri har kun garantitid for 2 år også, men sjekk om det er nok batterivann på det.. Etter kjøpsloven har du vel 5 år?
TBG.E30 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Et batteri har kun garantitid for 2 år også, men sjekk om det er nok batterivann på det.. Etter kjøpsloven har du vel 5 år? Eletriske ting har ofte bare 2. Bla. bilbatterier. Batterier til en del eletrisk verktøy og til mobiltelefoner har jo bare 3 mnd. selv om det er lengre garanti på selveste gjenstanden.
Bjørn 320 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Batteri og sånt skal vel ha 2 år i følgje kjøsloven. Eller er eg heilt på jordet no?
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Batteri og sånt skal vel ha 2 år i følgje kjøsloven. Eller er eg heilt på jordet no? Jupp, det er du. Forbrukerombudet har enrkjent at det ikke skal dekkes garanti på over 3mdr (på elektriske artikler iallefall).. Dette fikk jeg smertelig erfare etter at batteriet i LapTopen min gjekk til helsike etter bare noen måneder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå