Mr.Vaslag Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Noen her som var på automessa på lillestrøm? Onsdag 1mars - søndag 5mars. Mye å se, noen ekstremt fine biler. Wurth satsa veldig mye, de hadde en stor stadion. Laget for kun denne gangen! Gratis pølse og brus Jeg handlet polerutstyr hos wurth for noen kroner! De har veldig bra produkter, men det er dyrt. Fikk en veldig god demonstrasjon av en proff polerer. Det var veldig interessant og lærerikt. Tok seg god tid! Holdt på i ca. 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg var en tur innom, men mest for å få de beste tilbudene på dekk og felg. også litt deler fra GS bildeler. var ikke noen sånn wow messe akkurat - bare vent til sjøen for alle .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Vurderer og stikke opp en tur i ettermiddag,var det noe gode tilbud på verktøy der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ikke så mye direkte salg på messa. Men det går sikkert an å bestille. Endel som hadde gode messetilbud. Jeg fikk 40% på noen av wurth sine produkter. De solgte der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Var der i 6 timer i går, ble litt mye av det samme... men for all del, mye å se på! Masse verktøy, hjelpemidler, bilpleie og slikt.. også et par råe biler; dragstere, F1, BMW'er, Porsche og ikke minst Köenigsegg - som ble starta og rusa litt inne der regelmessig, heftig lyd! Ellers var det mye gratis mat og drikke Og på hjemturen i mini-buss ble d mye fyll, morsomheter og søvnige personer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 var meninga å dra dit j.. var invitert av meca.. men ble dårlig med tid i helga.. ble feiren bursdagen min, så ble fyllam igår så... hehe.. artig d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå