Gå til innhold

02turbo prosjektet - BBS RS


02turbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for all positiv omtale! Det varmer alltid med slike tilbakemeldinger, og det gir ny giv til mer arbeid.

Jeg kan forovrig legge til at siden traaden ble startet, er bilen godkjent med turbo, HR&Bilstein senkesett, skivebremser bak, og 15 tommers hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all positiv omtale! Det varmer alltid med slike tilbakemeldinger, og det gir ny giv til mer arbeid.

Jeg kan forovrig legge til at siden traaden ble startet, er bilen godkjent med turbo, HR&Bilstein senkesett, skivebremser bak, og 15 tommers hjul.

det er gull verdt =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, for en perle! Denne har jeg ikke sett før, still opp på noen CCN-treff!? :D

Skal prøve å skjerpe meg litt, men Rudskogen i år er samme helga som Notodden Bluesfestival, så det blir skjærings.

Skal i hvertfall prøve å komme meg på Telemarksavdelingens høsttreff, men det er også avhengig av været. Denne bilen blir ikke kjørt i regnvær.

Litt vanskelig å planlegge slikt uten terminlister fra klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, for en perle! Denne har jeg ikke sett før, still opp på noen CCN-treff!? :D

Skal prøve å skjerpe meg litt, men Rudskogen i år er samme helga som Notodden Bluesfestival, så det blir skjærings.

Skal i hvertfall prøve å komme meg på Telemarksavdelingens høsttreff, men det er også avhengig av været. Denne bilen blir ikke kjørt i regnvær.

Litt vanskelig å planlegge slikt uten terminlister fra klubben.

Vi får kjøre kolonne sammen til bmw-treff når jeg, Fredrik og noen bekjente blir ferdig med bilene våres til våren.. Joachim blir vel sikkert med også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Satan og fin denne ble med nye felger, helt sykt :) lurer på hvordan det er og kjøre noe sånt jeg, alle må jo bare glane? :)

Ja, det er mange som glor, og mange som snur seg etter bilen. :wink: Det ble jo en helt annen bil med de hjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også fått tid til å bygge skikkelig, rustfritt eksosanlegg. 2,5" rør fra turboen, og rett til endepotta, som er denne http://www.rakaror.o.se/SPORTAVGASSYSTEM.html fra RakaRor i Sverige. Det ble en vanvittig fin lyd i bilen, og jeg merka bra forskjell på draget i bilen. Med nytt Kemppi Minarc Mig200 gikk sveisejobben som en drøm.

68tdxo950blgmopapy3d.jpg

w5pdsary9l7w2l6gbvqy.jpg

j1oluje55fq61u5dyhza.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...