02turbo Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Nå begynner jeg å se enden på 02 prosjektet mitt. Måtte bare dele gleden med noen. Håper på en tur på veien i løpet av sommeren. PS: Felgene på bildet er fra E30, og skal ikke brukes. Her mangler bare eksosanlegg, ledningsnett og bensintilførsel. Intercooler og oljekjøler i fronten. 2,1 liter M10 med datasprut og turbo. Mangler litt her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 den var faen meg strøken... skikkelig gjennomført! ca pris? edit: av enrelanna rar grunn så fikk jeg den oppfatningen av at du skulle selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 den var faen meg strøken... skikkelig gjennomført! ca pris? Har vel passert 5 nuller for en stund siden. Vil helst ikke tenke på hvor lenge siden. Det koster penger å fiske laks og! BILEN ER IKKE TIL SALGS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Ser rått ut! Hvilke felger skal du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ser rått ut!Hvilke felger skal du bruke? I første omgang blir det vel oppussede 7x15 MIM med 215/50. Når jeg ser hva lommeboka tillater etter at bilen er kjørbar, er drømmen denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Den der var rå! Skikkelig strøken. Artig at noen tar vare på de gamle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Ah, fantastisk. Slike felger vil passe utrolig bra til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Den der var rå! Skikkelig strøken. Artig at noen tar vare på de gamle bilene Henger meg på denne kommentaren... fint at noen prioriterer å bruke tid, krefter og penger på disse bilene... en fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 måtte bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 ja kjempe morro at noen tar vare på dissa oxo blir jo GROOOM den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 fet bil, 110% gjennomført. blir bra å se den på lillehammer på treffet. hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Ekstremt rå bil! Er ikke igjen mange av disse så det er bra noen tar vare på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Den var ordentlig gjennomført og så strøken ut! Vil du dele litt specs på motor med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Dette er bilder jeg definitivt setter pris på å se, men hva med å flytte denne tråden til prosjekter? (Moderatorer?). Slik at denne ikke forsvinner i mengden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Helt enig med deg her, Pedi! Den er nå flyttet inn i prosjektforumet, så jeg håper vi får gleden av å følge den fra nesten ferdig til helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå