02turbo Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Etter en måned med arbeid på ledningsnettet var dagen for oppstart og kjøretur her. Det ble ingen nedtur akkurat. Noen småting å justere på, men ellers gikk det bra. Var veldig spent på giroverføring og mellomakselen som er korta inn, men det funka greit. Det var godt drag i motoren, og hvilken lyd! Etter kjøreturen i dag har jeg fått betalt for tre års arbeid, og har fått ny inspirasjon til å gjøre ferdig resten. Her er noen bilder av arbeidet med ledningsnettet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Nydelig arbeid du gjør, og gjennomført bygg dette . Helt konge at jomfruturen var vellykket, skjønner godt at motivasjonen øker da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Heisann. Grattis med kjøreturen. Tror jeg så deg i rundkjøringa ved Tuven idag. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Har ikkje ord, det ledningsnettet såg nydeli ut! heile bilen va råå! lykke til vidare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 skikkelig gjennomført bil.. eneste jeg kan si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 skikkelig tøft prosjekt du har her Den blir drit rå Ser du har bse sprut,kjører med det samme Fungerer jævli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 bare en ting å si, NAM! blir så inspirert når jeg ser dette. vil gjøre et like grundig prosjekt. og en vakker dag skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Takk for all skryt av bilen og arbeidet jeg har gjort! Slikt er moro å høre. "BMW323i" her på forumet lurte på mere opplysninger om kalibreringen av speedometeret. Nå har jeg fått det, og det er ferdig kalibrert. Det var omtrent like lett som å stille klokka. Jeg har satt magnetene på drivaksel, og kunne derfor bruke rulleomkretsen på bakhjulet som utgangspunkt. Jeg har 4 magneter på drivaksel, og da fikk jeg følgende regnestykke: 1000meter(1km) : 1,79meter(omkrets) ganger 4(magneter)= 2232. Dette tallet skulle tastes inn i instrumentet ved å trykke på en knapp som man stiller klokka. Her er noen bilder fra kjøreturen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 lekker bil!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 VEELDIG PEN!! Hvordan er det å kjøre uten sidespeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 VEELDIG PEN!! Hvordan er det å kjøre uten sidespeil? Har bestilt sidespeil (Engelmann kopi), men det ser ut som det blir en stund å vente. Ikke noe problem å kjøre uten, da jeg har stort innvendig speil. Kanske ikke like problemfritt ved teknisk kontroll, da man vel skal ha minst 2 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Dette må jo nesten være en av de peneste 2002'ene jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Utrolig tøff den ble! Definitivt den tøffeste 2002en jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Helt nydelig bil. Men jeg savner et lydklipp eller en liten video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå