TheEdge Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Noen som har handlet felger fra www.gsbildeler.no før? Såg på deres hjemmeside, og det var bra priser, da tenker jeg på komplette pakker med dekk,men såg ikke noe spesielt merke på disse felgene, noen som vet om dette er bra kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Har en kompis som kjøpte 18" felgpakke fra GS, og syns han snakket om at dekka (som var av kjent fabrikat) var merket med M+S samt at datostemplinga ikke var av nyeste dato... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hva vil M+S si i praksis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Mud+Snow... Per definisjon "vinterdekk"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 har handlet 3 sett felger hos gs,er bra priser ,bra kvalitet på felger ,har enda ikke bulka en felg dekkene har alltid vært bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Mud+Snow...Per definisjon "vinterdekk"... Det er nå en sannhet med modifikasjoner.. I USA er det meste av sommerdekk merket M+S, rett og slett bare for å være lovlige også på vinteren. Helårsdekk er også merket M+S. Har selv hatt et amerikansk dekksett (Kelly Charger i 205/55-16") som var merket M+S, men på ingen måte kunne karakteriseres som annet enn sommerdekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Eg har også bare gode erfaringer med gsbildeler,har kjøpt 2sett felger m/dekk og har vert stor fornøyd..lurer faktisk på å kjøpe et sett til!! Men må se litt etter brukte først (pga dårli me peng i militære:) Så viss du veit om noen som skal selge 17-18` felger (5*120 ET 20-30mm f.eks E34 og E39) så er eg interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Har kjøpt en del felg pakker av gs-bildeler. Går som fot i hanske det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Mud+Snow...Per definisjon "vinterdekk"... Det er nå en sannhet med modifikasjoner.. Helt sant, derfor "".... Jeg kunne gjerne skrevet "helårsdekk", men helårsdekk og (piggfrie) vinterdekk er skitt det samme for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har handlet der og, knallfornøyd med felgene og dekkene. Var Khumo dekk på felgene, alt kom som det skulle 3 dager etter bestilling. Men ble trukket fra konto, på samme dagen som bestillingen. OBS: GS og OS bildeler er det "samme"... slik jeg har forstått det. Samme firma liksom? Og hender prisene er litt forskjellige, rart... så kanskje sjekk opp OS også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 OS og GS er nok ikke det samme såvidt jeg vet. De har et serdeles godt samarbeid, men jeg trodde ikke de var under samme "tak"? Kanskje GS har litt eigerinteresser i OS kanskje? OSen får iallefall delene sine gjennom GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Har og handla....null problem og gode produkt det eg fikk! Ang M+S merka dekk så er det som Gunnar skriv for å ha eit dekk som i saksøkingens Mekka USA er "lovleg" på snø...brukandes?..stort sett ikkje. Så me snakkar ikkje heilårsdekk heller Pedi. Det kan vere "fordel" med ei dekk som er merka M+S...det betyr at ein Porsche carrera GT kan bruke dette dekket utan å ta hensyn til hastigheitskode som bilen eigentleg krev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Ang M+S merka dekk så er det som Gunnar skriv for å ha eit dekk som i saksøkingens Mekka USA er "lovleg" på snø...brukandes?..stort sett ikkje. Så me snakkar ikkje heilårsdekk heller Pedi. Er enige med deg her, derfor var det jeg innledningsvis skrev per definisjon "vinterdekk". Jeg mente ikke med dette at M+S-dekk er bra vinterdekk/helårsdekk, men det er nå virkelig Mud and Snow M+S står for. Derfor min uttalelse: per definisjon "vinterdekk". Enig Ovex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 OS og GS bruker i alle fall samme database for delene... skulle ha varmepumpeventil brukt. Fikk 2 forskjellig priser av hver av de... bla bla... Viste seg at det var samme delen de 2 skulle selge. SÅ fikk den på OS for det GS skulle ha. Kanskje han rotet litt med det han fortalte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Felgene er sikkert helt OK...MEN jeg ser de fleste "pakkene" blir levert med Kumho dekk Drittdekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå