kilronan Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 18" felger til BMW 3-serie Utrolig fine felger - Masitaly Axel 8x18tommer. Medfølger også bra dekk kjøpt i fjor sommer; Yokohama AVS-Sport 225/40-18" Pris: kr 6500,- Stor fordel om du bor i nærheten av Kritiansand -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Pene felger. Men si meg, er du fotograf? Helt ekstreme bilder du har tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Pene felger. Men si meg, er du fotograf? Helt ekstreme bilder du har tatt Takk Nei, jeg er ikke proff, men har tatt en del bilder og føler jeg har fått litt teken etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big_AL Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg har veldig lyst på de felgene men er ikke helt sikker hvor mye jeg får i lønning men du kommer nok til å høre fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 byr 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 byr 5000 Vet ikke om du bare overså det, eller om det er noe annet , men det står i grønt og uthevet: 6500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Man har vel lov å by forde..er jo opp til selger og godta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 du som har tatt bildene... bruker du RAW format.. ? om du ikke gjør det bør du i alle fall begynne med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvordan kamera har du brukt? Og hva er RAW formatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 byr 5000 Det er notert -) byr 5000 Vet ikke om du bare overså det, eller om det er noe annet , men det står i grønt og uthevet: 6500,- Felgene er i hvertfall verdt såpass med nesten nye kvalitetsdekk. Bare dekkene kostet ca 6400 nye. du som har tatt bildene... bruker du RAW format.. ? om du ikke gjør det bør du i alle fall begynne med det.. Hehe, ser kvaliteten kjip ut? Neida, har nok brukt RAW-format på alle disse i hvertfall. Hvordan kamera har du brukt? Bildene er tatt med et Canon eos 300d. De tre første er tatt med EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM; det siste med kit-objektivet EF-S 18-55mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Nydelige felger. Skal se om jeg kan skrape samme noe. Siden du bor i Kristiansand, så må du nesten ta bilde av bilen min til sommeren, fordi du kan virkelig ta gode bilder! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Ser ut som at felgen på det øverste bilde er kantkjørt på toppen av felgen, stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ser ut som at felgen på det øverste bilde er kantkjørt på toppen av felgen, stemmer dette? Ja, det er noen skraper på noen av felgene. Kan sende nærbilder til evt. interesserte. -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Byr 5500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Byr 5500 Notert -) Noen med erfaring som kan tipse om beste/billigste måte å frakte hjul på rundt i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå