ChrZZ Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Tech9: jepp. jeg fikk faktisk samme problem jeg også. Tror ikke jeg hadde for lite med pærer, men jeg satt igjen med de rare (klemte flate i enden-type pærer) bl.a. Tror kanskje dette er pærer som kan brukes i E46 noen steder.. Minnes det var en som mente at hans slike pærer passet i parklysene på hans E46. Anywho.. ble meget bra lys ja har forresten flere ting (som jeg ikke har skrevet om i det siste) montert på bilen her: http://bmw.chrzz.no/v/utstyr/ Bl.a. ny hekkinnsats. Skal nu få satt på: Original M3-fanger med DTM/EVO-leppe Rieger sideskjørt Rieger bakrutesenker Rieger M3-speil med varme og el. M-tech sidelister Alt dette skal selvsagt bli lakkert hvitt, samt dørhåndtakene rundtom. Resultatet blir at bilen blir temmelig lik denne her: Jeg gidder nemlig ikke slenge meg med i gjengen med de som mener at listene rundt skal være sorte. Jeg syntes bilen får et litt for gammelt preg på seg da (ja, jeg vet jo at bilen er fra 1991 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Hvis den blir relativt lik den på bildet, så blir den bra den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Sinnsykt rå bil det der ja.. En ting: Går det ikke ann og få kjøpt slike pærer på biltema, bilextra, clas ohlson?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 har du ikke flere bilder av den hvite bilen? den var helt hinnsides.. har alltid hatt lyst på en knallhvit e36.. og det så jo tøft ut.. du må sote vinduene likt også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 ingen i norge som selger slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ikke som jeg har kommet over ihvertfall. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 teit... men hvordan er disse pærene i forhold til vanlig blå pærer, eller hvite diodepærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Synes disse ser lovende ut jeg.. setter et par slike i bagasjen på touringen så blir det pent Bare prisen som var litt sur, 129 kr pr. stk selges på www.ljudia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Diodepærer lyser som regel en god del dårligere enn halogenpærer. Blir mer sprett og behagelig lys av halogen. Skal du ha det i f.eks. kupéen, så kan det bli for sterket og/eller dårlig lys. Dvs, sterkt lys der det først er lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå