Stian Børresen Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Fader Bmw du som er stødig, på både asfalt og grus! Gi meg i dag mine daglige HP! Led mæg ikke inn i fristelsen men frels mæg fra Mercedes! For veien er din og makten og æren i evighet! AMEN!! fant denne på en hjemmeside til ei av lillesøstra mi sine venner:P Moderatoredit (R Andersen); Tulletrådmateriale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 riktig nok ikke bmw bønn men alikevel Fader cm³ Fader Kubikk du som er i blokka Gi oss i dag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykkelister. For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet. turbo fader vår Fader Turbo du som snurrer. Gi oss i dag bar på bar. Forlat oss våre slitne råder og topppakninger, som vi og forlater bryet med service, Led oss ikke inn på teknisk kontroll Men fri oss for TUV og godkjennelser. For Momentet, ladetrykket og pop offen er din i all evighet. Amen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 riktig nok ikke bmw bønn men alikevel Fader cm³ Fader Kubikk du som er i blokka Gi oss i dag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykkelister. For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet. Tror jeg må få denne på bakruta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Fader Turbo du som snurrer.Gi oss i dag bar på bar. Forlat oss våre slitne råder og topppakninger, som vi og forlater bryet med service, Led oss ikke inn på teknisk kontroll Men fri oss for TUV og godkjennelser. For Momentet, ladetrykket og pop offen er din i all evighet. Amen. Den var bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 haha de var fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hehehehehehe! De der var veldig bra! Lo godt når jeg las det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Kom snø du lekende skapning La snøspruten stå, la sladden komme, såvel som kontraen Men led oss ikke ut i grøfter og fri oss fra onkel blå for bakakslingen, rattutslaget og gassen er din i all evighet Kjør bredt Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Mye rare folk som finnet opp slike, det må jeg si Men bra, det var de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åshild Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Fader BMW du som er så stødig. La dine hester holdes hellig, la din motor brumme, la din vilje skje på asfalt som på grusvei. Led oss ikke inn i motortrøbbel og frels oss fra Mercedes, for veien er din og farten og sladden i evighet. Amen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hehe Her var det mye bra bønner, såpass at mann kan variere fra kveld til kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg