BMWGUDEN Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 greide oppkjøringa idag nå må eg kun få tak i ein billi bil så eg kan kjøra rondt fint med lappen, men surt når eg ikke har bil å kjøra med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Grattis, bruk den med måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei grattulere så mye Det er en god stund siden jeg fikk lappen men jeg husker den dagen veldig godt! Prøv å ha den en stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 takk takk, hekje plana om å mista den akkuratt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gratulerer så mye. dette er en stor dag tenker jeg. var iallefall det når jeg fikk min for en god del år siden. Bruk hodet i trafikken, er desverre alt for mange som ikke gjør det. Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gratulerer med lappen ja Pass godt på den, LETT å miste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gratulere med lappen ja. Sinnsykt godt å ha. Får bare kjøpe deg ein BMW nå så blir det enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Grattis Satse på at du bruker hode når du kjører i motsetning til altfor mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 fint med lappen, men surt når eg ikke har bil å kjøra med Kjøretøy: BMW e30 318i prosjekt og toyota corolla 1,3l 12ventilert, Ingen av disse som er på veien? Gratulerer forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gratulerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Gratulerer med lappen. Det står jo at du har ein Toyota Corolla då... Korfor ekje den på vegen? Rallybil`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Grattis! fest med måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå