Gå til innhold

Tilhører dette smykket noen her inne eller ?

Share

Anbefalte innlegg

Er 99,99% sikker på at vi snakker om en ombygd bil her.

100% :wink:

Skiltnummeret tilsier 325i med M50B25

Når man legger ut bilder av andres biler.. så bør man sensurere skiltet på noe vis.. Det er mange folk som kikker og sjekker..

Hvis dette ikke er godkjent så er det jo ikke så hyggelig for personen å vite at han ble avslørt pga en som la inn et innlegg på et forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 99,99% sikker på at vi snakker om en ombygd bil her.

100% :wink:

Skiltnummeret tilsier 325i med M50B25

Når man legger ut bilder av andres biler.. så bør man sensurere skiltet på noe vis.. Det er mange folk som kikker og sjekker..

Hvis dette ikke er godkjent så er det jo ikke så hyggelig for personen å vite at han ble avslørt pga en som la inn et innlegg på et forum..

Eller i det hele tatt stå med panseret oppe på Våler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller i det hele tatt stå med panseret oppe på Våler....

Sant nok.. han må jo regne med a folk tar bilder..

En ting er jo hvis han gjør det selv.. eller hvis bilen er godkjent..

Jeg liker hvertfall ikke å legge ut bilder med fullt reggnummer.. uansett hva slags, eller hvem sin bil det gjelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bilen står utstilt på Våler-treffet med skiltene på så VET han at den havner på nettet med regnr. usladdet. Så enkelt er det. Bildene jeg la opp er linket fra Leifen sine sider, men det ligger bilde av den bilen her på sidene også (det første du postet ligger under Happenings her, usladdet). Skulle alle måtte sladde skiltnr. på bildene fra treff hadde det rett og slett ikke blitt mye treffbilder på nett. Hvem er det som GIDDER det når man snakker 100-vis av bilder? Og de som legger ut bildene gjør det jo ikke for EGEN del, de gjør det for andre, og da spesielt bileierne. Jeg gledet meg STORT over å se at både Kulturelle Anton og Leifen hadde både knipset og lagt ut flere bilder hver av bilen med regnr. (og madammen!). Kjempemoro å få skikkelige proffbilder av seg selv på bane og treff. Skulle vi tvinge alle til å sladde skilter hadde de neppe lagt ut så mange bilder. Da er det enklere at de som bryr seg tar av skiltene når de kjører inn på treffområdene.

Bilder fra bil på gata er derimot en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...