Gå til innhold

BMW E36 cab ønskes kjøpt


BMW_316i
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. dere var noen luringer... Jeg har gått glipp av to, les: 2, 320i cab som har gått for henholdsvis 80 og 90 k. Den ene hadde 150 000km på telleren, den andre hadde 140 000km. Begge med skinn. Så opp i pris?? Nei, tror ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk du lurt en fyr og er sikkert fornøyd med det.. 135k er ikke billig for en 320cab, du får 96 cab med hardtop for 120. Ta deg en titt på import fra tyskland. Enkelt å finne fine eksemplar til overkommelige priser rundet 100k....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva anngår skabbete cab så bør m3cab vite hva han snakker om for skjeldent mer skabbete cab skal du lete lenge etter....

håper ikke du ga penger for den....

og cab til 100000 er ikke en nei pris...

når jeg fikk lappen så kostet en 325 cab over 200000 men som mange ikke skjønner så synker prisene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... det var da voldsomt! tror ikke folk skal uttale seg om ting er dyrt før de har sett bilen det er snakk om! 320n min var penere enn de fleste her til lands, og derfor er det mulig å få litt for den! jeg har sett mange cabber live som er tilsalgs i alle prisklasser, og som sagt, man får som oftest det man betaler for! ang hetsing av m3n, så bryr jeg meg pent lite om det, den er og blir en elsk eller hat bil og jeg trives med det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel kanskje folk her inne har som oftest velholdte biler, og eller de er påkostet.

Grunn, de har BMW som hobby og interesse, og da blir det gjerne lagt noe penger i denne interressen.

For min egen del, solgte jeg for 3 mnd siden en 97 E39, for 143.000.- fikk 149.000 i innbytte for denne hos BMW.

Men du får selvsagt disse til under 100.000.-

Men da ser de ut deretter, og er utstyrt deretter.

Så tror ikke du finner de billigste bilene her inne, ta heller å se etter en hvit/rød 318 cab, som har gått over 200.000km...

Og hvis du/dere er fornøyd meg noe slikt, værsågod!

:rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...