TBG.E30 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Mulig det, men så er det også det med at noen må dekke mellomlegget (det vil si "tapet" for at det vil stå: liten kollisjonsskade) i en ev. annonse ved videre salg en gang i fremtiden. Noe en kansje vil slippe ved å bytte skjerm og støtfanger på denne 2 mnd. gamle bilen i steden for å "lappe og sparkle", da den fortsatt er regnet som "ny". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Mulig det, men så er det også det med at noen må dekke mellomlegget (det vil si "tapet" for at det vil stå: liten kollisjonsskade) i en ev. annonse ved videre salg en gang i fremtiden.Noe en kansje vil slippe ved å bytte skjerm og støtfanger på denne 2 mnd. gamle bilen i steden for å "lappe og sparkle", da den fortsatt er regnet som "ny". desverre er det ingen forsikringsselskap som betaler kundene sine for det,jeg har vaffal aldri hørt om det...men ikke missforstå meg i alt detta,jeg er helt enig i at det BURDE vært slik at en ny bil/en mint bil burde få spesiel behandling,men det for man ikke før man tegner en spesial forsikring...dem veit å sko seg vet du (håper jeg forsto deg riktig nå TBG.E30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jepp, du gjørde det. Men en slik skade kan diskuteres da den vil "foringe" verdien på en bil som kommer rett fra forhandler drastisk. Allikevel vil det ikke bli en dyr skade for forsikringen, da det er "et par løse deler" det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 ta med deg bilen innom NAF tror jeg..få de til og gå grundig over den og heller betal noen kroner for det. så lenge Du ikke er skyld i skaden vil du nok få brev fra forsikringsselskapet om du ønsker at en av de skal gå over skaden for deg også. Det fikk jeg av gjensidige da ei dame kom borti meg på en parkeringsplass. De sjekka skaden og fant at jobben var gjort skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå