aloebiz.net Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Jeg har en 1997 523iA. Når jeg kjører i 80km/h og mer så synes jeg det er veldig mye vindstøy i bilen. Høres ut som det kommer fra frontruta.. Hva kan det være? Høres også ut som det er vindstøy fra venstre bakdør også (Mer enn høye side) Noen som har tips for å fjerne det hvis det er mulig?
Boss Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Sjekk at alle vinduene er helt oppe, Sjekke dørlister eventuell etter stramme dørene.
aloebiz.net Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 Vinduene er helt oppe. Hvis dørene ikke hadde igjen hadde det kommet veistøy også hadde det ikke? Det er så å si ikke dekk/veistøy i det hele tatt i E39 Det er bare den vindstøyen som plager meg litt.. høres ikke ut som det er sånn det skal være.. Noen andre med E39 som merker noe til vindstøy?
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 vindusviskere har joså en tendens til å lage mye lyd.. om du har store 'feite' dekk kan dette også skape en del lyd.. mulig du rett og slett forveklser vind- og deekk-støy..
aloebiz.net Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 Jeg har feite fine dekk ja, men jeg er 100% sikker på at dette er vindstøy og ikke dekk støy
aloebiz.net Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 Hmm.. Ja men jeg lurer på om det er normalt med såpass vindstøy i E39 eller om noe er galt.. Jeg synes det er rart at BMWs ingeniører ikke har gjort en bedre jobb med vindstøyen hvis det skal være sånn.. Noen andre med E39 her som kan komme med sine erfaringer om bilen sin og støy?
Bimmerlars Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Hallo brutter! Når jeg sitter i venstre baksete så høres det ut som vindstøyen bak kommer fra vinduet. Kan det være noen gummilister som ikke tetter ordentlig rundt vinduet kanskje?
Eirik3 Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Jeg har aldri opplevd noe vindstøy fra noen av mine E39er, men faren til en kamerat av meg valgte bort E39 pga denne støyen etter å prøvd en splitter ny 02 modell... Kanskje det er noe med ørene dine? Og hans...? :)
Bimmerlars Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Vindstøyen er godt merkbar. Tviler STERKT på at det skal være sånn
Eirik3 Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Gamle sjefen min hadde en 01 520, han ble påkjørt bakfra. Etter at den var rettet var han plaget med trekk fra venstre bakdør. Har den vært skadet kanskje?
aloebiz.net Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Skrevet Mars 8, 2006 Gamle sjefen min hadde en 01 520, han ble påkjørt bakfra. Etter at den var rettet var han plaget med trekk fra venstre bakdør. Har den vært skadet kanskje? Nei det er ingen trekk eller noen tegn til dårlig tilpasning noe sted.. Har heller ikke hørt noe om at den har vært skadet så jeg tviler på det...
JAL_535i Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Synes også det er mye vindstøy fra frontruta på min E39....
lomiss Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 jeg har det samme problemet på min e36. det er en suselyd så starter når jeg kommer opp i fart. men jeg hvet ikkke hva det kommer av?
Ron Jeremy Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Rart, min E39 var velsig tyst, i hastigheter det dobbelte av det du nevner der... Det første jeg tenkte på var, om den har vært skadet, evt Touring, den støyer betydelig mer enn sedan'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå