Marius Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 noen som har gode ideer når det gjelder engel eyes til grønn bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Finnes vel bare 1 type som er godkjent..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Finnes vel bare 1 type som er godkjent..? Hvem er det da? Vurderer å kjøpe selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Tipper FK sine er godkjente siden disse har gule ringer. Hvite/Blå ringer er i hvertfall ikke lovlig så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 InPro sine er også godkjent. Har det på min. Men er ikke helt fornøyd. Ringene er for svake i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Tipper FK sine er godkjente siden disse har gule ringer. Hvite/Blå ringer er i hvertfall ikke lovlig så vidt jeg har forstått. Det vil mao si at Hella sine er ulovlige? Hvorfor er det ikke lov med hvitt lys da? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Dette lurer jeg også på, hvorfor er det ikke lovelig med hvite angeleyes? Hvorfor er det ingen som lager noe lignende fk sine bare med hvite ringer? Er Frode.H sine lovelige? Hvordan går det om man sender bilen inn for eu kontroll med disse ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Så vidt jeg har skjønt, så skal vel (eller for det meste meste) gå igjennom en EU-kontroll hvis de er E-merket. (det er ikke tüv-godkjenning så vidt jeg husker på lykter). Kan de som sier at det bare er lov med "gule" ringer, vennligst finne dette i Kjøretøyforskriften på www.lovdata.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå