|_BMW_| Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Hei! Vil gjerne tone/sote rutene på min 520 1999 mod. Har i første omgang tenkt og ta siderutene forran og bak med gardin baki, tror dere dette blir rart? Og hvor mørk bør jeg ha den? Noen som har bilder av sine biler gjerne før og etter soting... Vil ikke ha så veldig mørk film, men en mellomting... Det er forøvrig snakk om sedan.
Nino Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 har en del bilder på mitt album. link i signaturen min.. det er en e34 da men.. ikke så laaaangt unna
Hakon Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 om det blir for mørkt kommer det bare til å se veldig rart ut...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Om du har rollo i bakruten ville jeg ikke tonet rutene dine. bruk heller pengene på å kjøpe rollo i sidevinduer. Det er vel ikke lov å tone rutene foran heller, altså sidereutene foran.
Frode H. Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Bruk en av de lyseste solfilmene som finnes. Da vil det i de fleste tilfellene se bra ut. For mørke ruter blir bare harry.
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Bruk en av de lyseste solfilmene som finnes. Da vil det i de fleste tilfellene se bra ut. For mørke ruter blir bare harry. Hehe jeg må le av folks oppfatning av hva som er harry En blod senka og rullemalt volvo(gjerne 240),med masse wunderbaum,antenner med revehale osv er harry men mørke ruter på en bmw e39? jaja vær sin mening sorry ot(klarte ikke å la vær)
sindre21 Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 hvis du bor i oslo anbefaler jeg oslobillglass de tok min kan ta bilder og legge ut hvis du vil?de ligger i trondheimsveien 740 på gjelleråsen ved jeten.
mEhE Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Hehe jeg må le av folks oppfatning av hva som er harry En blod senka og rullemalt volvo(gjerne 240),med masse wunderbaum,antenner med revehale osv er harry men mørke ruter på en bmw e39? jaja vær sin mening sorry ot(klarte ikke å la vær) kan ikke bli mer enig...men om man bare soter rutene bak er det ikke serlig pent,men kommer egentlig ann på farge på bilen..feks sølvgrå bil med helt sorte bakruter ser sinsykt styggt ut
Sperre Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Har tenkt å tone rutene mine på siderutene bak og foran med den lyseste filmen, men er ikke dette lov i det hele tatt ? Enkelte biler kommer jo med org toning fra fabrikk ?
Hakon Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 enkelte biler kommer med mørke ruter fra fabrikk, ja.... Merc avantgarde har ganske blåe glass har jeg sett... finn ut hva som er lov og hva som ikke er lov før man setter i gang med arbidet... surt å måtte ta det av igjen..
Sperre Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Ingen som har reglne for soting/toining av ruter i hodet ?
Mr.Plow Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 For et års tid siden så jeg en bil på en bensinstasjon, med film på rutene som ble kontrollert av en politipatrulje. Føreren måtte stå å skrape vekk filmen fra sidevinduene foran på stedet. Som ut som en skikkelig møkkajobb forøvrig, uten noe utstyr. Må bare nevne at han hadde blå tusenmetere i tillegg. Sikkert derfor han ble kontrollert.
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 det er IKKE lov til å sote de 3 første rutene på bilen,de vil sifrontruta og begge siderutene forran.. At en bil kan bli bestilt fra fabrikk med sotaruter er en annen sak,poenget er hvor mye lys som kommer igjennom ruta,på org soting så slipper det nok lys selv om den er sota ...
Jonass Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Huffja måtte også pelle av på mine ruter midt i Harstad sentrum for noen år siden.. Uansett hvor mye jeg prøvde å komme meg unna med kontroll dagen etterpå så måtte jeg rive det a der og da. (hadde ett sett uten soting hjemme) Hun ble å avskilte meg om jeg ikke gjorde det sa hun
Sperre Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 det er IKKE lov til å sote de 3 første rutene på bilen,de vil sifrontruta og begge siderutene forran.. At en bil kan bli bestilt fra fabrikk med sotaruter er en annen sak,poenget er hvor mye lys som kommer igjennom ruta,på org soting så slipper det nok lys selv om den er sota ... da burde det jo være lov å tone rutene opptil org toning da mener nå jeg, men uansett, med den lyseste filmen så skal det gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå