Gå til innhold

Morsom Bilselger...

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... s=8&tot=25

"Gir du denne til kona di, steller hun sikkert litt ekstra med deg de første dagene, det hadde iallefall min kone gjort. Og det godt også...(spør du meg burde hun ligget i bokløv ut året)"

"Han jeg kjøpte bilen av er en av Norges beste gryndere. Han var råkul. Ikke mange mennesker på kloden er så heldige å ha de kvalitene han var i besittelse av. Han opplevde jeg som en spesielt kul type, høflig og et meget behagelig vesen. Kona hans er sikkert fornøyd-"

Saklig :?

Typisk selger det her.. snakker hue til folk så fult av piss at de ikke klarer å tenke lenger. Prøver å sjarmere folk i senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Han er jo helt skada:

"Disse Grand Cherokee`ne er veldig pene, så når naboen får øye på deg i denne vet du inni deg at han/ henne syntes du ser kul ut der du kommer. Det er jeg sikker på, under forutsetning av at naboen er normal. Deilig å kunne vise seg frem litt også. Mange mennesker har behov for det. Jeg har også det, som kanskje deg. Jeg syntes disse bilene er drit sexy..."

"Nyt livet, det kommer ikke i reprise! Iallefall ikke det jeg vet. Isåfall ta med deg et rent skift med undertøy.."

"Sliter du med et dårlig selvbilde og ønsker oppmerksomhet, kan denne hjelpe deg, kanskje til å gjøre lykken total.."

"Den er noe møkkete innvendig og hadde trengt en vask eller en rens om du skal vise den frem til naboen. Om jeg skulle hatt denne selv som bruksbil hadde jeg driti i det. For meg er det ok. Sprekk i frontrute, i nedre del, usikker på om dette er i synsfeltet. Dette kan tas på ruteforsikring, egenandel 1800 - 2000. Se bilder..

En brukt dør får du hevet etter deg hos en hogger for ca 1.500.- OM DET ER LAGERVARE, En ny dør koster ca 6.000.- hos Toyota, så da bør du skjønne resten selv..."

Jeez....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haugs bil salg ja.. vært MYE snakk om han på bilforumet f.eks.. alle prisene hans å nr hans å alt har noe med 888 å gjøre.. men det værste av alt, er vel at denna gærningen faktisk gjør det ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvordan han ser ut, hvor ligger sjappa hans?

Besøksadresse er Ullern Allè, ligger på vestsiden av Oslo, litt utenfor Smestad. Hvis det er hans arm på ønskes kjøpt bildet han bruker så kan du jo tenke deg hvordan resten ser ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gir du denne til kona di, steller hun sikkert litt ekstra med deg de første dagene, det hadde iallefall min kone gjort. Og det godt også...(spør du meg burde hun ligget i bokløv ut året)"

"Han jeg kjøpte bilen av er en av Norges beste gryndere. Han var råkul. Ikke mange mennesker på kloden er så heldige å ha de kvalitene han var i besittelse av. Han opplevde jeg som en spesielt kul type, høflig og et meget behagelig vesen. Kona hans er sikkert fornøyd-"

Ha ha, var det mange av dere som fikk lyst til å kjøpe denne, når dere leste det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott side han har også Sjekk denne. Klart når han har masse kapital liggende for hånd vil det altids være noen som har akutt behov for panger, og tilbyr denne kloke herremann å kjøpe sin bil. Så han gjør vel en god handel med det meste han har for salg. Liker litt gründer typen, men hans visdom er litt i meste laget. Stå på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...