Ch88 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 "Ønsker du å frigjøre kapital, kan du få gjort dette ved å bytte inn en dyrere bil i en billigere. HUSK!, det er du som vil bytte bil, ikke jeg. Det eneste jeg jakter på i en slik situasjon er fortjeneste, så enkelt er det. Har du skjønt dette er det lys i tunnelen..." "Det er ingenting som heter gratis lunsj, ALT er inkludert!!Man kan ikke spise havet, eller leve av ingenting ? Ingen arbeider for takk - det fyller så lite i sekken. Penger er ikke det viktigste i livet, men det må rangeres på nivå med oksygen. Skal man lykkes i forretninger, gjelder det å vite når tiden er inne... Instinktet er min forstand. Enighet gjør sterk." Han er ihvertfall dønn ærlig. Å det er jo det som varer lengst, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 han har tydeligvis mange baller i lufta gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 haha var voldsomt med adjektiv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 "Kjøper også motorsykler, småbåter og Rolex-klokker til fornuftige priser, CASH !!" Rolexer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg tror jeg må møte denne mannen en gang ... se om han uttrykker seg på denne måten... CASH!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg tror jeg må møte denne mannen en gang ... se om han uttrykker seg på denne måten... CASH!!!!!! Hahaha Artig kar dette her. Det frisker opp ihvertfall(!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Skummelt... Sett bildet han bruker på ønskes kjøpt? En diger bolearm med mobilnr hans "tatovert" på... Hvor er ønskes kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Skummelt... Sett bildet han bruker på ønskes kjøpt? En diger bolearm med mobilnr hans "tatovert" på... Hvor er ønskes kjøpt? du finner de ofte på autodb, søk på bil og en pris med stort sett bare 8-tall so dukker det vel opp noe;) må bare legge til: http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... =17&tot=17 snikk snakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 haha "Jeg har kjørt den ca 20 km så den er kjørbar. Resten blir opp til deg å finne ut av av hjemme hos deg selv." det er hva man kaller "Ut porten garanti" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå