Gå til innhold

STRØKEN e36 325i rieger......


bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en E36 320 coupe 98 modell, stort sett strøken, 75000,- ga jeg for den. Sier vell litt om den prisen der.. Jeg syns den var sinnsykt høy iallefall. Men for all del, pen bil! :) (Bortsett fra lyktene)

Lagde ikke de bare E36 til 97?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnlaget var en original 320 som blei plukket heilt i småbitter å byttet motor å understell til 325..

Det er jo pokker med ikke en orginal 325i en gang! Den er jo ombygd og så skal han ha så jævla mye.. HAHAHAHA.. Hvilken planet lever denne selgeren på?

Slik E36er vokser jo på trær for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnlaget var en original 320 som blei plukket heilt i småbitter å byttet motor å understell til 325..

Det er jo pokker med ikke en orginal 325i en gang! Den er jo ombygd og så skal han ha så jævla mye.. HAHAHAHA.. Hvilken planet lever denne selgeren på?

Slik E36er vokser jo på trær for tiden.

Igjen er det noen som ikke skjønner det at de ikke skal ødelegge salgstråder. Det er så totalt unødvendig.

Skal man snakke dritt om en salgstråd så kan man heller lage en ny tråd som ikke ligger under salg. Å gjøre det der.

Moderatoredit: Det er korrekt og jeg har derfor slettet et par tråder for å bringe salgstråden sånn nogenlunde tilbake på sporet. E36 ble i ulike modelvarianter forøvrig produsert i perioden 01/90 til og med 08/00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en E36 320 coupe 98 modell, stort sett strøken, 75000,- ga jeg for den. Sier vell litt om den prisen der.. Jeg syns den var sinnsykt høy iallefall. Men for all del, pen bil! :) (Bortsett fra lyktene)

Lagde ikke de bare E36 til 97?

Nix, det stemmer ikke. De ble vell laget helt frem til slutten av 99 om ikke jeg tar feil, kanskje også til 2000, er ikke helt sikker, men den finnes iallefall frem til 99!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns heller ikke prisen er gal, hvis bilen er så strøken som det blir påpekt.

Bare tenk at nyprisen for en 325i E36 var nesten en halv million.. ;)

Bilen er gjort en god jobb på,, kan se at denn er gjennom ført av en som har peiling..

Foresten han som eier denn nå kjøpte denn gammle bredda e30n,, denn røde med m5 motor....

Vi har frest litt breisladd med denn hær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...