Ch88 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 sort er apsolutt penest, ihvertfall om du har sorte/mørke lykter rundt om. har du lexus lykter bak så kanskje gå får crome ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Da blir det sorte lykter på meg. Neste blir å finne ut hvordan jeg skal få bygd inn høydejusteringa i de nye lyktene. Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Gå for sorte ja, akkurat som på IS BEEMER sin . Den er forreten den feteste E36'n(medlemsbil) på bimmers.no, syns jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Er det noe å stresse etter da? Knappen synes jo ikke engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Gå for sorte ja, akkurat som på IS BEEMER sin . Den er forreten den feteste E36'n(medlemsbil) på bimmers.no, syns jeg da . du er ikke alene om å syntes det nei! faen meg lekker... peneste jeg har sett skal jeg si deg! skulle kanskje hatt litt breiere baksjermer.. ellers rålekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Gå for sorte ja, akkurat som på IS BEEMER sin . Den er forreten den feteste E36'n(medlemsbil) på bimmers.no, syns jeg da . du er ikke alene om å syntes det nei! faen meg lekker... peneste jeg har sett skal jeg si deg! skulle kanskje hatt litt breiere baksjermer.. ellers rålekkert! Ja, meget lekker bil! Eneste den mangler er noen originale M3 speil, så der den perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Er det noe å stresse etter da? Knappen synes jo ikke engang Forsåvidt riktig Vi får se hva det blir til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har også krom, syns det er helt greit. Sikkert tøft med svart og da, tenkt tanken.. En ting, er det din bil? Råeste E36 jeg har sett, EVER! Min bil ja, hjertelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 IS BEEMER: Høyglans polert felgene? Kercher? Skal gjøre det til sommern jeg oxo, har lakkverksted på jobb... høvelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Svart er tingen nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Jepp, sort blir nok det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Svart er bra, jeg har svart! Men Pesos legg ut flere bilder av bilen din"! utrolig rå, fete felger hvilken dim?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 IS BEEMER:Høyglans polert felgene? Kercher? Skal gjøre det til sommern jeg oxo, har lakkverksted på jobb... høvelig Jeg har Tramont Staria 8,5X17" og 10X17" (3 delte) Få felgene høyglanspolerte ja, blir sikkert meget bra Og ja, den ser rå ut den den E36`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Jeg har Chrome på min bil, men angrer på at jeg ikke tok svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Det hele kommer nok ja an på bilen. Har man en mørk farge, så er nok kanskje sort best. Har man en lys farge (eller f.eks. rød), så vil jeg si at chrome blir best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå