Gå til innhold

BMW 318is første gang registrert...

Share

Anbefalte innlegg

Har en, tror/trodde jeg, BMW 318is 93 mod. Biltilsynet mener det er en 92 mod. Er første gang reg. i oktober 92 i Tyskland. 1999 i Norge første gang. Er det slik at biler lagd/registrert i september-desember, blir regnet som neste års modell? Veldig surt dersom den blir regnet som 92 mod, ergo 20.000 kr mindre i.h.t. listepris. Så den endelige konklusjonen blir da altså at jeg kan selge bilen som en 93 modell?? Håper noen har greie på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeh har en -90 e34 520. som er ifra okt. dermed har jeg m50b20 motor'n. hvilket ikke kom før i 91. men i vognkortet står det 90.

alle bmw'r produsert ifra sept er neste års modell. selv om det er dets respektive årsmodell år det er produsert i.

sikkert andre her som kan svare bedre på dette. men slik har jeg forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den registrert i 90 er den en 90 modell i forhold til vognkort.

Men alle vet at en får kjøpt neste års modell før jul.

Morfar bytter bil hver 3 år,han kjøper ny bestandig.Og venter til etter jul med reg og henting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en, tror/trodde jeg, BMW 318is 93 mod. Biltilsynet mener det er en 92 mod. Er første gang reg. i oktober 92 i Tyskland. 1999 i Norge første gang. Er det slik at biler lagd/registrert i september-desember, blir regnet som neste års modell? Veldig surt dersom den blir regnet som 92 mod, ergo 20.000 kr mindre i.h.t. listepris. Håper noen har greie på dette :)

20.000,- mindre i liste pris?????

Takk gud for at jeg har 93 mod. da!! :whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...