bmw-m5 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Er det noen som vet hvor/om det finnes steder i Oslo hvor man kan finne gamle BMW'er som Isetta f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Isettaen er det nok ikke mange igjen av. Du skal nok lete lenge for å finne en i Norge men i Tyskland står det noen til salgS: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja, det er ikke mange igjen av disse klassikerne i Norge. Jeg har fulgt med på ebay i Tyskland og Sverige og de kommer støtt og stadig ut en Isetta, Dixi etc. Hadde jeg bare hatt tid og plass skulle jeg ha kjøpt meg en gammel BMW i Tyskland eller Sverige som Isetta, Dixi, 501 osv. Nå ble jeg veldig usikker. betaler man import o.l. ved kjøp av en veteranbil i utlandet? Årsavgifta er gratis vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 hvordan ser bilen ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Søk på google and you will fint out Det er den lille kjærra som hele fronten er døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Nå ble jeg veldig usikker. betaler man import o.l. ved kjøp av en veteranbil i utlandet? Årsavgifta er gratis vet jeg. Jeg mener å ha hørt at det ikke er avgifter på innførsel av veteranbiler (30år eller eldre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja, mener å ha hørt det samme men kan ikke si det med sikkerhet. ble usikker når jeg så på veteran BMW. 1000-3000euro er da ikke ille, da den går inn gratis og årsavgifta er gratis. hadde vært så artig med en isetta eller dixi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Det er ikke avgifter på veteranbiler inn i Norge bortsett fra moms hvis jeg ikke husker helt feil.. Fordelen med veteran er at det er ca. 0 i årsavgift og bare noen hundre kroner i forsikring i året. Bakdelen er da at de maks kan kjøres 4000 km i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Det vil altid være avgifter ved import av bil. det er bare og skjekke på www.toll.no men kan trøste dere med at avgiftene ligger på 4000-4500kr på veteran biler sist jeg skjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Det er ikke avgifter på veteranbiler inn i Norge bortsett fra moms hvis jeg ikke husker helt feil..Fordelen med veteran er at det er ca. 0 i årsavgift og bare noen hundre kroner i forsikring i året. Bakdelen er da at de maks kan kjøres 4000 km i året. Det er årsavgift på Vetran biler, jeg må betale litt over 300kr for Datsun min Tror ikke det er noen engangs avgift uten om MVA når du importerer en veteran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Noen som vet om noen bra linker om veteraner til salgs i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 www.mobile.de er en meget bra side med masse BMW veteranbiler. søk på BMW opp mot 1975. fant vel over 8 sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Står forøvrig 4 stk 2002 turbo til salgs. Disse er nesten aldri brukt, men de er til gjengjeld dyre. Den ene som står der har aldri blitt brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wotto Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har en sånn Isetta 300 59- modell. Kjøpte den i Sverige for 50000,- Fant bilen på blocket,se. Ekstrautgifter er moms (25%), omregistrering på ca. 4000 og transportutgifter. Artig bil som får mange møtende trafikanter til å smile. Det bråker mye i kupeen og det er dårlig kjørekomfort. Topphastighet er 8o km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå