P.I.B Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Gratulerer. Fin bil ps! hvis du skal sote vinduene bak, så bør du sote foran også.. alle eller ingen. 100% enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Skikkelig flott bil ja, er det lov å spørre hva du måtte gi for den? hehe,fikk den for en veldig bra pris.forrige eier er medeier i et dekk og felg firma der nede,så jeg fikk velge fritt mellom felger og dekk,hva jeg ville ha på.jeg falt for 18" erne. prisen kom i overkant av 200 gærninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Gratulerer med ny bil! E46 coupe er nydelig. hehe Det blir bra med 18". Du må slenge opp noen bilder med de på senere da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Nydelig e46 *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Pen bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Pen bil ! KJøpte meg nesten akkurat e46 jeg også, meget fornøyd... Angående felgene, tror det nesten blir tøffere med 19", det har ihvertfall jeg bestilt på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Gratulerer med ny og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 takk,takk! fikk rimelig forsikring på den også! gleder meg sykt til å ta på 18" ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Gratulerer! Fint du valgte coupeen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Gratulere med flott bil....no gledar du deg til våren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Gratulere med flott bil....no gledar du deg til våren ? jadå,no gleda eg meg til våren og sommaren! og til bimerstreff i gudvangen,og gatebil på rudskogen! kjem bilde når eg har fått på sommerfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Gratulerer! Fint du valgte coupeen da Enig, E46 coupe er veldig pen. Gratulerer så mye . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Nice bil... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Nice bil... Gratulerer! kortid bli da gudvangen treff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 heilt rå bil!! knallfin! Gratulerar once more. Men eg synst han bør vere sånn som han er. Ikkje ta på noko styling iform av vinger, sideskjørt, fangere og sånt. Einaste som kanskje hadde vore megabalsam er litt diskret senking/stiving og som nemnt tidlegare, soting av ALLE rutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå