Gå til innhold

Fått ny bil!! e46 320ic

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig fint med e46 coupe altså! Men synes nå sedanen er fin å jeg da.. hehe..

Antageligvis derfor du valgte sedan da :roll:

Cool den O!

--------------- ------------------- ----------------- ----------------- ----------------- --------avatar5ep.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heilt rå bil!! knallfin! Gratulerar once more. Men eg synst han bør vere sånn som han er. Ikkje ta på noko styling iform av vinger, sideskjørt, fangere og sånt. Einaste som kanskje hadde vore megabalsam er litt diskret senking/stiving og som nemnt tidlegare, soting av ALLE rutene.

jo takk ;) rass racing skal sote siderutene bak i helga,+ montere blå neon under setene framme,og henge opp to solgardiner bak.so skla eg kjøpe tilbake dvd anlegget fra kenneth,og montere da med ein sjerm framme og ein bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

E46 coupe vil jeg fortsatt påstå å si at det er et av mr. Bangles bedre kunstverk. Og noe verre blir den jo ikke når du får på litt M-tech. :D

Gratulerer med ny bil jcvold! :wink:

PS: Er det ikke på tide med litt sommerlisse-bilder nå? Snøen har vel sluppet taket der sør nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice bil... Gratulerer!

kortid bli da gudvangen treff da?

Ja, me byrjar å nærma oss sommaren no, så me burde vel nesten ta oss eit lite treff... om ikkje for heile landet, så kan dei som vil komma... Det er jo kjapt å ta seg ein tur til Gudvangen... kunne kanskje avtalt ein dato, så kunne dei som ville ha skreve seg på ei liste, så skaffe eg billige hytter osv... Tar me ein liten fest på campingen og snakke bil, damer osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra :wink:

Hvordan sjekker man det og hvor mye koster en sånn sjekk?

biltreff i førde har tilbud på ein 10 punkt sjekk,inkl km sjek for 790,-.

bavaria i stavanger skulle ha 1050,- for kun km sjekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 coupe vil jeg fortsatt påstå å si at det er et av mr. Bangles bedre kunstverk. Og noe verre blir den jo ikke når du får på litt M-tech. :D

Gratulerer med ny bil jcvold! :wink:

PS: Er det ikke på tide med litt sommerlisse-bilder nå? Snøen har vel sluppet taket der sør nå? :P

skal ha sommardekka på på onsdag torsdag tenkte eg.va ei snøbyge i går,so da e litt snø på høgdedraga enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...