steffen_sandnes Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har fått nye AE, dvs. jeg og bmwdude her inne bytta, han fikk mine hella mens jeg fikk hans men jeg er usikker på hvilken leverandør mine er? er det FK?inpro? uansett så syns jeg disse lyktene er lekre sammen med m-tech fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Flott bil! Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne orange-fargen i blinklysene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Kjøpe deg slike klarglass blinklys med svart bakgrunn som mather hovedlysa og få på felgene nå så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 skal bytte blinklysa har nettop fått nye fremlykter så har ikke fått ordna med blinklys ennå... Når det gjelder selve blinklyset så er jo det nødt å våre gult/orange for å få den eu-godkjent, hadde helt hvite pærer i før men da gikk den ikke gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 skal bytte blinklysa har nettop fått nye fremlykter så har ikke fått ordna med blinklys ennå... Når det gjelder selve blinklyset så er jo det nødt å våre gult/orange for å få den eu-godkjent, hadde helt hvite pærer i før men da gikk den ikke gjennom Du får kjøpt sølv-lakkede pærer som blinker orange! (evt legge et tynt lag lakk på vanlige pærer selv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Handlet bilen i Tønsberg? Ser det står Bilmegleren på bakre skiltplate samt at tlf nr. begynner på 33. Fin bil og fin farge på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 kan fortelle historien, første eier var ei dame i fra tønsberg, så ble den solgt videre til han jeg kjøpte den av jeg sitter å vurderer om jeg skal anskaffe meg lyktespoiler til den.. tror dere det hadde blitt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Nei, det blir ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Lykte spoilere er ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Smak og behag, jeg synes det er en uting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hei steffen,, tror dine gammle lykter er rett rundt gjørnet hær kan jeg ikke kjøpe dine blinkers som hører til og så kan du få det ene blinklystet som hører til dine lykter,, men d ene er desverre knust.. jeg sender deg ei melling senere,., Blir bra di lyktene dine å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 det blir bra med lyktespoilere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Flott bil! Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne orange-fargen i blinklysene foran. Enig! Hva slags farge er det på denne? Mørkblå, Orientblå evt, og interiøret? Sjeldent å se en 323 E36 cab, stell pent med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Flott bil! Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne orange-fargen i blinklysene foran. Enig! Hva slags farge er det på denne? Mørkblå, Orientblå evt, og interiøret? Sjeldent å se en 323 E36 cab, stell pent med den! Montrealblå metallic, eller på tysk montrealblau her er ett bilde av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Montrealblå ja, en av de aller fineste fargene til BMW det! Litt usikker på interiøret, men sport seter trekker opp, og blå cab også... Uff savner min gamle 96 mod E36 320 cab, den var orientblå, grått sportskinn, blå cab, individual specs... Må ha cab igjen, før det er for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå