Gå til innhold

Sugetrim av M50B25


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det tviler jeg sterkt på. Over 100 hk pr. liter er ganske uoppnålig på en NA motor, selv med 100 000 kr. Jeg vil tippe 250-300 hk avhengig av om man snakker hk på hjula, veive eller om du skal gjøre det selv eller betale noen andre for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med å spørre om totalt urealistiske spørsmål?

Hvilke idiot bruker så mye på en M50B25 når en S50B30 koster under 1/3 del?

Hva er poenget med å komme med den kommentaren da bimmerdude?? om det er realistisk eller ikke veit du egentlig ikke noe om,eller? kan jo være herr bimmerlars er mange millioner som har et stort ønske om å bruke 100.000 kroner på å trimme en M50B25 på den måten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med å spørre om totalt urealistiske spørsmål?

Hvilke idiot bruker så mye på en M50B25 når en S50B30 koster under 1/3 del?

Hva er poenget med å komme med den kommentaren da bimmerdude?? om det er realistisk eller ikke veit du egentlig ikke noe om,eller? kan jo være herr bimmerlars er mange millioner som har et stort ønske om å bruke 100.000 kroner på å trimme en M50B25 på den måten :D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg sterkt på. Over 100 hk pr. liter er ganske uoppnålig på en NA motor, selv med 100 000 kr. Jeg vil tippe 250-300 hk avhengig av om man snakker hk på hjula, veive eller om du skal gjøre det selv eller betale noen andre for å gjøre det.

S50B30 har jo over 300hk orginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har 286 hk orginalt.

Les det jeg skreiv en gang til, alt kommer an på om det er hk på motoren eller veiva, og om disse 100 000 kr gjelder kun deler eller om du skal få noen andre luringer til å gjøre dette. Hvilken stand motoren er i og hvor mange av disse hestene som er gjenlevende spiller også en rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener seriøst at når du legger 100.000,- i en S50B30(sugetrimming såklart) så havner du mellom 250 og 300 hestekrefter? Når den har 286 orginalt.. Selvfølgelig gjør man jobben selv, kaster jo ikke penga ut av vinduet ved å la en annen gjøre jobben :lol:

I de 100.000,- så får man fint råd til evnt. borring, smidde høykomp stempler, H-profil råder, datasprut, balansering av veiv/svinghjul/clutch, vekting av stempler/råder, porting av topp++ Hvorfor skulle man havne på omtrent orginal effekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelleners er et firma i Tyskland som tuner BMW motor.

De tar 150000kr for og dra ut 80hk av en E46M3.. Lurer på hva slaks fima som dere vil bruke til og dra ut 2-300hk for bare 100000kr da...

De tar 45000kr for og ta ut 40hk ekstra av S50B30, det samme for og ta ut 25hk av S50B32..

De tar 25000 for 35hk extra i en 328i...

Dere har ikke peiling på hva dere snakker om..

700hk i en S38B38 uten Turbo for 100000kr!! HAHA, dream on.

Jeg tror det ikke før jeg for se det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...