Gå til innhold

Sugetrim av M50B25


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Så du mener seriøst at når du legger 100.000,- i en S50B30(sugetrimming såklart) så havner du mellom 250 og 300 hestekrefter? Når den har 286 orginalt.. Selvfølgelig gjør man jobben selv, kaster jo ikke penga ut av vinduet ved å la en annen gjøre jobben :lol:

I de 100.000,- så får man fint råd til evnt. borring, smidde høykomp stempler, H-profil råder, datasprut, balansering av veiv/svinghjul/clutch, vekting av stempler/råder, porting av topp++ Hvorfor skulle man havne på omtrent orginal effekt da?

Du skulle ikke vært dum du.

Spm ditt gjaldt en M50B25, ikke en S50B30. Da bør det være ganske naturlig at du for svar på det du spørr om, ikke på noe helt annet.

Forsåvidt er det jo ikke helt unaturlig at man får svar på noe helt annet enn det man spørr om på bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På autofilmessa sist gang var det en gul E46 med S14 motor med 2,8 liter og 380 HK.. ganske bra effekt i forhold til størrelsen på motoren.

N/A trim såklart.

Men en N/A motore med så høy effekt er veldig lite brukbar i en bruksbil. Derfor er det mye bedre å gå for overlading.

Garasjetrimmede biler må skrus på i ett kjør uansett så hva er vitsen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener seriøst at når du legger 100.000,- i en S50B30(sugetrimming såklart) så havner du mellom 250 og 300 hestekrefter? Når den har 286 orginalt.. Selvfølgelig gjør man jobben selv, kaster jo ikke penga ut av vinduet ved å la en annen gjøre jobben :lol:

I de 100.000,- så får man fint råd til evnt. borring, smidde høykomp stempler, H-profil råder, datasprut, balansering av veiv/svinghjul/clutch, vekting av stempler/råder, porting av topp++ Hvorfor skulle man havne på omtrent orginal effekt da?

Du skulle ikke vært dum du.

Spm ditt gjaldt en M50B25, ikke en S50B30. Da bør det være ganske naturlig at du for svar på det du spørr om, ikke på noe helt annet.

Forsåvidt er det jo ikke helt unaturlig at man får svar på noe helt annet enn det man spørr om på bimmers.no

Regna med at du sikta til S50B30 siden jeg spurte om den i innlegget over :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca anslått pris PR HK er 1000kr ved sug-regn ut resten selv,dette er totalt uinteressant da jeg vet du ikke har råd til èn råde engang.

Selv om man spør om en ting behøver ikke det å bety at man skal løpe til butikkhyllene og handle inn med engang :wink:

Tror du jeg har tenkt til å svi av 100.000 på å sugetrimme en S50B30 nå i kveld? Har forresten råd til en del råder jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelleners er et firma i Tyskland som tuner BMW motor.

De tar 150000kr for og dra ut 80hk av en E46M3.. Lurer på hva slaks fima som dere vil bruke til og dra ut 2-300hk for bare 100000kr da...

De tar 45000kr for og ta ut 40hk ekstra av S50B30, det samme for og ta ut 25hk av S50B32..

De tar 25000 for 35hk extra i en 328i...

Dere har ikke peiling på hva dere snakker om..

700hk i en S38B38 uten Turbo for 100000kr!! HAHA, dream on.

Jeg tror det ikke før jeg for se det..

Du må ikke tro at de 150.000,- går rett i motoren. De som gjør jobben skal også ha lønna si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg påstå at jeg har så fryktelig god greie på trimming av slike motorere siden jeg ikke har doktorgrad i trimming av sugemotorer, men jeg overbevist om at man ikke får 300 hk er så enkelt.

Enkelt tror jo at man får 15hk bare med et nytt luftfilter..

Tror man skal vite hva man drivere med for og trimme en M50B25 for 100000kr og få 100% utnytte av dette. Skal man ha andre til og gjøre det for seg så vill ikke alle de 100000kr gå til trimming, men noe av det til de som gjør jobben for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke vært dum du.

Spm ditt gjaldt en M50B25, ikke en S50B30. Da bør det være ganske naturlig at du for svar på det du spørr om, ikke på noe helt annet.

Forsåvidt er det jo ikke helt unaturlig at man får svar på noe helt annet enn det man spørr om på bimmers.no

Det kan jo henge sammen med at du svarer på noe annet enn innlegget rett ovenfor ditt, uten å sitere. :) Hadde du brukt quoting hadde du unngått misforståelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann M50 3.2L komplet ombyt.motor 259HK/335NM stage 2

Alle 6cyl. 2.5L M50 modeller m/u vanos

Pris inkl. Moms: DKK 62,493,75

Volumen 3.146CCM kompressions-forhold 10,2:1 eksl. montering i bilen!

Ved levering af din motor i ombytning max. km.200.000, modtager du en nyrenoveret Schmiedmann 3.2L motor m. 1års garanti.

Motoren indholder flg. special dele:

-KrumtVogtland inkl. lejer

-Plejlstænger

-Stempler

-Stempel-ringe

-Toppakning 1,75MM 3.2

-6 stk. special indsprøjtnings-dyser

-Bananmanifold

-Let svinghjul

-M3 kobling

-Special Schmiedmann chip

-Ventildæksel med Schmiedmann logo

OBS: Bemærk færdig løsning inkl. M3 kobling!

Eksl. montering i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker dere plutselig om og borre opp til større volum!!!!!!!!!

Seff er det enklere og dra ut flere Hk da...

Trodde vi diskuterte trimming av en 2,5l motor, ikke en 3,2l!!

259 hk i en 3,2l er jo latterlig dårlig sammenlignet med S50B30 spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...