Big_AL Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 hva er original størrelsene på høytallerne i en e36 coupe? lurer på om jeg skal sette 6x9 i hatte hylla. men jeg vet ikke om de passer.. si ifra hvis ikke må jeg kanskje bygge noe i glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Det er 13cm i diameter. Med mindre man har en goood headunit (slik som min LES: mange innstillinger, og slikt), så er det visst ingen vits å ha noen høytalere bak. Man skal da heller legge pengene i et bra frontsett. EDIT: jeg har forresten undermontert 6x9" i hattehyllen min. Clean og normal look ovenpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Hva skal du med 6x9? Gjør som ChrZZ sier, legg pengene i et skikkelig frontsett, og en sub i trunken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 jaapp..frontsett og sub i bagasjerommet..funker dritbra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big_AL Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 takker for svarene da tenker jeg ikke på det for nå. hva er orginale størrelsen nede ved føttene da? jeg hadde ingen høytallere i bilen når jeg kjøpte den så jeg kan ikke størrelsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Fremme ved sparkepanelet har du 5 1/4 ( ca 13 cm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 fremme er det 13cm (5,25") og bak er det 10cm (4") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 ikke att jeg har så mye peiling på det der men har lyst til å bytte selv også.. men er det 13cm foran i døra OG nede ved beina og 10cm bak?.. hm større foran enn bak? i en 320i coupe e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er IKKE 13cm i døren nei. Den er ved benene. Den i døren, er vel rett og slett så stor som det du ser i døren. Bare frem med tommestokken da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er IKKE 13cm i døren nei. Den er ved benene. Den i døren, er vel rett og slett så stor som det du ser i døren. Bare frem med tommestokken da. ahh skjønner:p skjønte vel egentlig det når jeg tenkte meg om, men godt å høre med noen som har peiling:P =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er IKKE 13cm i døren nei. Den er ved benene. Den i døren, er vel rett og slett så stor som det du ser i døren. Bare frem med tommestokken da. Vel. Ikke helt riktig ang. den i døra. Det er en 1" diskant som sitter bak gitteret. den er myyyye mindre enn gitteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er 13cm i diameter.EDIT: jeg har forresten undermontert 6x9" i hattehyllen min. Clean og normal look ovenpå kan du legge inn et bilde av det??? har lyst å gjøre det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 satte fint inn 13 cm. høytalere i hattehylaa mi, ved hjelp av en hammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 samme her jg.. lakt de under.. ser helt orginalt ut.. synns det er finest.. var ikke noe problem å lagge det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå