[space] Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Begynte faktisk med en shining av interiøret nå i helga! Skulle tatt en rens på forsetene ser jeg. Ellers så blir det jo vasking og polering. Får se om lommeboka tillater 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Mmmm, flott tid vi går i mot dere . Det jeg skal gjøre med Touringen er: ¤ Lakkere frontspoiler. ¤ Lakkere og montere M5 bakfanger. ¤ Bytte skiver og bremseklosser rundt om. Polering skal utføres på Kepler bilpleie Lør. 22 April. Da skal BMWCCN avd. Vestfold ha åres første pussetreff, så da blir BMW'ene våre rene og pene til vårmønstringa på Tryvann Søn. 23 April . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Lenge til våren ennå.... i hvertfall ser det sånn ut når jeg titter ut vinduet mitt... Noen som skal på pussetreff hos Alf Lie Motor den 22 apr forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 venter den vår pussen til etter påske j gitt!! men kjøpe nye dekk nå en dag snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå