-Roger- Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 (Dette er litt vanskelig å forklare) Når bilen står på tomgang, eller kjøres og gir gass fusker den... Den fusker ikke hvis jeg kjører og bare gir litt gasspådrag (Kanskje pedalen en cm inn) Jeg ville trodd den blir kvelt av bensin men dette vet jeg ikke! Noen som har hatt samme problem? Bilen er forresten en 91/92 320I 24v E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 lamdasonden som er gåen regner jeg med... kjent problem med E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det var litt rart for lambdasonden ble byttet for ca et år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Lambda er en slitedel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 nei, sjekk pluggene dine! selv om de er nye! De kan være problemet. Eller ta å sprut start-gass rundt innsugs manifilden og se om den suger falsk luft. men jeg trur mest sannsynelig at det er pluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 OK! Skal prøve.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Tipper det er kondens jeg! Enten det eller overslag i pluggledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Tok motorvask på bilen for over en uke siden, Bilen har nesten ikke vært kjørt siden det... hvis det er kondens kan jo det ha noe sammenheng med det eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Kan være at det har lagt seg kondens i innsugsslangen fra LMM hvis du ikke dekket over luftfilteret ved vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det gjorde jeg ikke... Luftfilterboksen min er original, har bare nytt innsatsfilter... Boksen er jo tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Det kan være vakuumlekkasje. Start opp bilen og spray startgass rundt slanger og koblinger på innsuget (ikke på dynamo og andre elektriske deler). Hvis turtallet øker når du sprayer på en slagne, er det trolig lekkasje og slange må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg prøver det i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Er dette oppstått etter en motor vask er saken enkel, det er fukt nede ved pluggene dine og inni coilene. skru de av dørk pluggene og blås coilene tørre inni plugg hetta. jeg fikk slik fusking etter motor vask engang. vannet trenger seg ned til pluggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Takker for tipset.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 Er dette oppstått etter en motor vask er saken enkel, det er fukt nede ved pluggene dine og inni coilene. skru de av dørk pluggene og blås coilene tørre inni plugg hetta. jeg fikk slik fusking etter motor vask engang. vannet trenger seg ned til pluggene Takker igjen for tipset! Nå går bilen normalt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå