Diezelpower Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Nye bilder av eksos gjort av Svendsen Eksos i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kommentarer please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Det ble meget pent, akkurat slik jeg ville hatt det selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 meget bra! skjuler med look at du har diesel... men du har jo det 530d merke som avslører deg anyway(s) meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Dette så meget pent ut. Får jeg spørre om hva det kostet og størrelse på rørene?. venter selv på 4 eksosrør og dette så ut som en perfekt størrelse på enderørene. mvh Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Eisenmann krom-rørhale rund Ø76 x 1,5 x 230 m. logo Alle modeller Varen er original Varenummer: 91.076.230 1 stk på lager Vægt: 0,2 KG. Vejl. monteringstid: 0,50-1 time® Pris excl. Moms: DKK 310,00 Pris inkl. Moms: DKK 387,50 stk. De gamle rør skæres af, og disse svejses på bagpotten! Disse kostet vel ca 1000 kroner. Svendsen tok 800 for å sveise dem på. Jeg satt og lurte på 4-rørs eksos jeg og, men slo det fra meg da jeg så en 530d med hamann eksos der det kom mindre røyk ut de høyre løpene enn de venstre. Det synes jeg så direkte dumt ut. Det ser veldig pent ut når bilen står i ro, men hvorfor skal man da ha en BMW dersom den skal stå stille? Håper du blir fornøyd med rørene dine, jeg ble i alle fall det med mine. -Arild. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har sett mange rare systemer for 4 eksosrør på E60. det systemet jeg skal ha vil gå i en y fra motoren (de skal rettere sagt skifte hele driten slik at det blir symetri), altså at det blir like mye røyk pr. side. dette må jeg ut med 8000kr for. takk for størrelse info. skal ikke se bort ifra at det blir den størrelsen da. mvh Tom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvem er det som skal ta din eksos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Svendsen eksos Avd. Lørenskog. de skal ta eksosen så fort jeg får M5 fangeren min på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Det der ble veldig fint. Rent og pent. Akkurat passende stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 *BILDET* Hva slags bakfanger/hekkeskjørt er dette? Hvor mye kom anlegget på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 ChrZZ: Diezelpower har M-tech bakfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har bare skiftet endestussene. Kappet vekk de gamle og sveiset på nye. Eisenmann 2x76mm mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Pent det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå