Gå til innhold

Autofil sesong start!

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjett om, Autofil er noe av det beste som vises på NRK :P .

ja,så litt på det....men det er for lite skikkelige biler der,alt for mye båt og landbruksmaskiner...

Enig med deg i det M6 Bjørn, men vil jo si at den Clas'n var rimelig heftig :lol: .

Det jeg liker minst ved Autofil er båt innslagene, men det er vel for at jeg ikke er interessert i båt :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,så litt på det....men det er for lite skikkelige biler der,alt for mye båt og landbruksmaskiner...

:uh: Var ikke Koenigsegg'en bra nok for deg??? Den har jo folk ventet på lenge.

Ja den var jo en høydare :) Fikk studert den på nært hold forrige helg på automessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker minst ved Autofil er båt innslagene, men det er vel for at jeg ikke er interessert i båt :wink: .

Båt er morro! men han tester mye dritt av båter ja. litt sånn bestefar faktor på mye av det han prøver... men så er jo autofil for hele familien å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger ikke han fyren med loffen. top gear er beste morro-bilprogram og gamle trafikmagasinet var beste seriøse bilprogram (tatt av luften pga pengeproblemer i sv1)

Enig her.

Men godt at Norge etter mange år har klart å få til sitt eget bilprogram også, faktisk det eneste artige de viser på NRK. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises mye søppel på Autofil, altså biler jeg interesserer meg midt bak i, men det er et program for alle. de prøver vel å "tilfredstille" alle og enhver, i alle aldresgrupper og etter tykkelsen på lommeboka. Syntes det er fint at han tester båt, men håper han tester ut en båt jeg interesserer meg for og en som jeg har råd til. enten er det 20fotere eller 70fotere. hvorfor ikke teste 30fotere som jeg er på utkikk etter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...