TBG.E30 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Er fullstendig enig at Jan erik larsen er litt for gladkristen. Sikkert fordet faren til Jan Erik faktisk er prest. Fifth gear, hvor går det? Fifth Gear har jeg sett på formiddagen i helgene på Discovery. Vet ikke om det fortsatt går der eller om det bare er periodevis det blir sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Fifth Gear laster du ned med x. Har du ikke sett Fifth Gear har du virkelig gått glipp av noe stort. Det shortcar greiene med motorsykkel motor var genialt. 170 HK på 1000 ccm og veldig lett motor er ikke dumt. Bedre enn bilindustrien klarer å fremstille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 På flyet til USA hadde de faktisk en episode av Top Gear. Der skulle programlederen kjøre en dritfet Merce fra London, over kanalen, opp Nederland, Tyskland og Danmark og over til Sverige og til slutt til Oslo, mens han andre tok fly til Newcastle, ferje til Kristiansand, og båt videre derfra til Oslo. De skulle se hvem som kom først frem. Utrolig underholdende... Noen som har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jepp, var artig den. Det er nok den episoden fra Lillehammer også når den blir å oppdrive. Noen som vet hvor de fikk motorhavari med den båten? Tipper et sted mellom Stavern og Holmestrand her i Vestfold, men kan ikke si at jeg kunne se nøyaktig hvor de rusla rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Her er mye Fifth Gear snadder.. http://www.finalgear.com/downloads/fifthgear/ Men du må ha et x program for å laste ned selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Ble ikke forrige sesong avsluttet med at de testet m5, og de siste sekundene kom Larsen med en m6, de skulle vise testen av en annen gang, eller no. Er det bare jeg som har gått glipp av det eller er programmet som gikk nå det første etter den sesongen? Altså: Jeg vil se Tommy brei med m6en om ikke alt for lenge! Hvis ikke føler jeg meg lurt! Gikk glipp av Autofil nå på mandag, men det går vel en reprise? (eller webtv da) jeg synes Autofil er greit både å se på og lese (Abonnerer på bladet) for å holde seg oppdatert om andre bilmerker, nyheter og hva som skjer ellers i verden ang. bil. Kan ikke gro helt fast her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 På flyet til USA hadde de faktisk en episode av Top Gear. Der skulle programlederen kjøre en dritfet Merce fra London, over kanalen, opp Nederland, Tyskland og Danmark og over til Sverige og til slutt til Oslo, mens han andre tok fly til Newcastle, ferje til Kristiansand, og båt videre derfra til Oslo. De skulle se hvem som kom først frem. Utrolig underholdende...Noen som har sett den? Jepp den har jeg sett. Den dritfete Mercedesen var faktisk en SLR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 For de som har Viasat, så går det veldig masse Fifth Gear på den kanalen som heter explorer/playboy tv. Og så går det porr om natten...har jeg blitt fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Og så går det porr om natten...har jeg blitt fortalt Skal ikke tro alt du hører.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå