bzzlink Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Hva skal jeg velge ? Det er selvfølgelig fristende å velge biltema til 49,- men av erfaring så holder ikke disse lenge. Har før brukt tridon. Det jeg lurer på nå er om det er verdt å bruke 500,-+ spenn på å kjøpe Bosch, er de bedre / holder lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har dårlig erfaring med bosch. Kjøpte slike dyre, og tok ikke lang tid før det ble striper etter dem.. Har ikke brukt dem omtrent når det har vært snø og slikt på ruta. Ihvertfall ikke is.. Penger ut av vinduet for min del, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har de nye til Bosch, bare gummi, knallbra, men har ikke hatt de lenge, da jeg ikke har hatt bilen lenge. Så får heller kommentere det etterhvert, men de er meget bra hittil hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 har bosch viskere på bilen til pappa, de har holdt lenge. Er bilen skitten eller er mye snø is, har det bare vært å få av is, snø og ta ett papir og tørke viskern. Etter det god som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Sats på Bosch, men ikke de som selges på Europris. De er det halv pris på pga. at gummien har blitt hard. Prøvd en del forskjellige viskere, men har vært borti at flere av dem knekker eller går i oppløsning etter en stund og kan da skade frontvinduet ditt. At det blir fort vannstriper er vel likt med alle viskere på markedet. Mener det er Enzo (selges på Bilextra) som har knekt for meg 2 ganger etter værandre og ødelagt et frontvindu med dype striper i glasset. (Det var i sommer, så det er ikke for at de hadde fryst fast.) Derfor har jeg vendt tilbake til Bosch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Bosh til E36 er dritt, kjøpte viskere på Esso til den store gull medalje, 450spenn eller noe. de detter av visker armen og sitter skikkelig dritt. er ikke vært penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Champions! Har hatt disse i 3 år, men jeg har stelt godt med dem. Brukt i nesten 35000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 champions høres jo ut som det er verdt å sjekke ut... for kjøper man det hen da ? samme merke som champion tennplugger? (sånn at jeg vet hvilken logo jeg skal se etter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Har dåårlig erfaring med bosch, har vel hatt 3sett på min bil og 1sett på moren min sin. Kommer striper etter KORT stund. Vil absolutt råde folk til å kjøpe noe annet.. Er selv interisert i hva som er bra? Hvem selger champions? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 anbefaler champion! er en del plaget med sprøytemaling på frontrutene på biler som står på jobb! og det er absolut champion som holder..samme merket som pluggene ja! mener de selges på div bensin stasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Prøv de dyreste på Biltema. Beste jeg har brukt noen gang i hvertfall. De legger igjen ett grafittbelegg på ruten også så vannet preller av og har aldri laget ett eneste pip. http://www.biltema.no/products/product. ... emId=92188 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 *Sukk* hadde vært greit å prøvd dem, men må jo dra lang strand rundt for å komme dit jo.. Ingen mulighet for å kjøpe på nettet heller. Legg også merke til at dem er "dyrest" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 anbefaler champion! er en del plaget med sprøytemaling på frontrutene på biler som står på jobb! og det er absolut champion som holder..samme merket som pluggene ja!mener de selges på div bensin stasjoner? Westcon? Diskuterte faktisk dette i helgen med svogeren min som jobber der av og til. Han byttet ofte viskerblad.. Prøv de dyreste på Biltema. Beste jeg har brukt noen gang i hvertfall. De legger igjen ett grafittbelegg på ruten også så vannet preller av og har aldri laget ett eneste pip. http://www.biltema.no/products/product. ... emId=92188 Jeg monterte slike på bilen min forrige uke. Nordens største Biltema har åpnet her jeg bor så jeg måtte jo innom og teste noe. Liker ikke helt den filmen som kommer når viskeren går over ruten men det vil kanskje bli bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Har prøvd de biltema viskerne og de var så stive att de ikke la seg nedpå vinduet. Ble stor glippe mellom ytterst på frontrute og ytterst på viskeren. Pakket den pent inn igjenn og byttet den inn igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Bosh til E36 er dritt, kjøpte viskere på Esso til den store gull medalje, 450spenn eller noe. de detter av visker armen og sitter skikkelig dritt. er ikke vært penga da tror jeg du har montert de feil. de sitter veldig bra hvis du gjør det riktig. jeg har alltid kjørt med Borsch, og ikke hatt noe problemer med dem. Biltema har jeg ikke hørt så mye positivt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå