Rope Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Dårlig respons fra motortechnik.no/ schmiedmann.no. Jeg har sendt mail til Deres avdeling i Skien, Odense og København uten svar. Jeg har sent dem mail angående chip og eksos anlegg, uten noe som helst tilbake. Flere med samme erfaring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Ring de,alltid best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 ja tenkte det, men jeg har tenkt å få dette gjort i Køben i sommer og trur ikke jeg kommer til å forstå dansk hvis jeg ringer dit. derfor sendte jeg mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Du kan vel engelsk? Har gitt opp å prøve å snakke på noe annet språk med danskene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg er sannelig glad jeg er kvart dansk, vært meget meget masse i danmark og kan dansk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ja, dem er helt jævlige å høre på. nei jeg får ringe dit i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 engelsken min er vel ikke helt tipp topp den heller, Hello eksjus mi, Im kalling fråm norge abaut chip tuning 4 my bimmer, and a njew echsaus pipe from the catalysator and bakkwords Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 hehe...funker vel det også? bare dere forstår hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Eller så har vi vel et par tolker her inne også. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Synes også slike ting er irriterende. har for eksempel sendt en mail med diverse spørsmål til ESS Tuning 3 ganger uten noen gang å få svar, dette over en periode på flere måneder. Når det er oppgitt en e-post adresse man oppfordres til å bruke er det i mine øyne ekstremt useriøst å ikke besvare henvendelsene som kommer inn. Jeg får da inntrykk av at man "leker" butikk, og ikke opptrer profesjonelt. Og da frister det lite å legge igjen penger på slike steder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Synes også slike ting er irriterende. har for eksempel sendt en mail med diverse spørsmål til ESS Tuning 3 ganger uten noen gang å få svar, dette over en periode på flere måneder. Når det er oppgitt en e-post adresse man oppfordres til å bruke er det i mine øyne ekstremt useriøst å ikke besvare henvendelsene som kommer inn. Jeg får da inntrykk av at man "leker" butikk, og ikke opptrer profesjonelt. Og da frister det lite å legge igjen penger på slike steder.... Fullstendig enig! Kan ikke tenke meg noe mer useriøst enn firmaer som ikke svarer på mail. Da er de ikke interessert i å selge meg noe, og jeg finner meg et annet sted å handle! MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 et annet problem er at de vet for lite om produktene sine. jeg spurte om hvor mange nm/hk den forsterkede clutchen fra sachs tålte. Dette kunne de ikke svare på... jeg spurte da om de trodde den ville tåle ca 400hk. da fikk jeg til svar at det var ikke noe problem i og med at den var beregnet på bane. hvordan i h..... kan de komme fram til at den tåler 400hk pga. at den er beregnet på bane når den er laget for en 320i med 150hk. dette er for dårlig. selfølgelig vil man ha info om hvor mye clutchen tåler når den koster 6000kr... litt ot men måtte bare få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Vi er i 2006 nå! Er ofte mer hensiktsmessig å sende en email enn å ringe så er idiotisk av slike firmaer som ikke har oppdaget datateknologi enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har egentlig en god erfaring med svar på mail fra Schmiedmann. en av de første gangene jeg sendte mail fikk jeg svar ganske så sent, men fikk faktisk svar. siste mail var da jeg forhørte meg om noen speil fikk jeg svar etter noen få dager. Jeg har både sendt til Danmark og Norge og fått svar fra begge. ja, jeg skrev Norsk til Danmark og de svarte på Dansk. ganske forståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Nå har jeg fått svar fra den danske avdelingen, det var IT ansvarlig som svarte og beklaget, han spørte om reg nummeret på bilen min trur jeg... skjønner ikke det språket, Sjuogenhalvfjærs femoghalvfems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå