Pedi Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 ble slik at jeg brukte '87 sprutet,var så mye å bytte ellers. så nå gjenstår bensintilførselen=\Hjelp ang strøm til bensinpumpa hadde vært fint om noen sitter med slik info i hodet og kanskje har noen bilder også Hmm... Tabbe spør du meg - med det er nå ditt eget problem. Ledning til pumpa er grønn/lilla, søk frem den du. har du strøm i alt annet nå da forresten? Var det du som lurte på tyngde på svinghjul? Det eldste er lettest. 89-en har vel twin-massen, så den er tung som fy.
Stian Børresen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Har strøm i alt bortsett fra bensinpumpa.. hvor finner jeg koblingsskjema til bilen?
Pedi Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Du tar bare ledning fra "87" på pumperele til grønn/lilla på motorstikket som går bak til pumpa. Så er den grei.
stian329 Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Hmm... Tabbe spør du meg - med det er nå ditt eget problem. Enig...nå har du fått så mye hjelp her inne så jeg kan ikke forstå hvorfor du valgte '87 sprutet..
Pedi Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Hmm... Tabbe spør du meg - med det er nå ditt eget problem. Enig...nå har du fått så mye hjelp her inne så jeg kan ikke forstå hvorfor du valgte '87 sprutet.. Ja, jeg forsto det som at det var så mye arbeid/tidkrevende å bytte over de få komponentene som trengs.... Men nå sliter jo gutten med å bruke tid på feilsøking, samt å sitte på nett med oss for å få tips... Med mindre han ikke har internett i garasjen da... (som alle voksne gutter har.. ) Så det hadde vært raskere, bedre og lettere å brukt Motronic 2 heller..
bjosne Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 lurte på om nåken viste kor stor motstand det skal vere i svinghjulsfølaren??
bjosne Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 lurte på om nåken viste kor stor motstand det skal vere i svinghjulsfølaren?? (86 mod motor)
Pedi Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 lurte på om nåken viste kor stor motstand det skal vere i svinghjulsfølaren?? (86 mod motor) Rundt 570 Ohm hvis ikkje eg huske feil. Men regel nr 1 er å sammenligne de 2 følerene ohm-messig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå