Gå til innhold

Div. e39 og e36 deler (GT-vinge, int., frontfanger e39,+++)


gkjernaas
 Share

Anbefalte innlegg

Har masse deler til e39 sedan... bare å spørre!

Har gjort noen utbedringer på min 525tds e39, blant annet skiftet interiør(til skinn) og frontfanger+++!

Selger derfor det gamle, som forøvrig er tilnærmet lik strøkent, til en rimelig penge... Har orginal frontfanger, stoff int.(komplett med dørpanel), håndbrekk, 2 sett interiørlister i teak... Har og cd-spiller med ledningsnett og diverse kontrollpanel!

Har og en orginal GT-vinge til e36 og sånn cupleppe med "knekk" og sånne til å legge i mellom på sida!

Har ikke bilder for øyeblikket, men kan gjerne ta noen og sende om noen er interreserte!

NB! Kan ta e39 deler i innbytte! Særlig lyst på interiørlister i en annen farge enn teak(svart, krom, titan e.l.) og M5 hekk, samt cd-veksler...

www.gkjernaas.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Frontfangeren er i arctic silber... kan få den for 1000,-

Har alle dørlistene(4stk), de på hver side av rattet(2stk.), den på dashbordet(1stk.) og jeg har og det vippedekslet over cd-spillern, og det dekslet som sitter rundt naviskjermen(4:3)... Vil ha 2500,- for de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontfangeren er i arctic silber... kan få den for 1000,-

Har alle dørlistene(4stk), de på hver side av rattet(2stk.), den på dashbordet(1stk.) og jeg har og det vippedekslet over cd-spillern, og det dekslet som sitter rundt naviskjermen(4:3)... Vil ha 2500,- for de!

Du har ikke dekselet som skal være rundt girspaken? (Til steptronic hvis det er noe noe forskjell) Og lokket til askebegeret? Har ikke navi så det dekselet trenger jeg ikke..

Tenkte jeg skulle prøve meg på å lakke de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(mulig detta blei andre svaret, men blei usikker på om jeg sendte inn det andre... hehe)

har manuellkasse på min bil, og da passer det ikke overens... blir i så tilfelle noen digre høl rundt girspeken! aldri sett en automatbil med pløse rundt girspaken, så tørr ikke gi noen anbefaling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(mulig detta blei andre svaret, men blei usikker på om jeg sendte inn det andre... hehe)

har manuellkasse på min bil, og da passer det ikke overens... blir i så tilfelle noen digre høl rundt girspeken! aldri sett en automatbil med pløse rundt girspaken, så tørr ikke gi noen anbefaling!

Det er en liten pløse på rundt girspaken, i tillegg er det et bredt svart plastlokk rundt, kan se ut som det er samme åpningen som på manuell.

Jeg kan sjekke ut med BMW :)

Når det gjelder prisen, 2500,- :shock: , får jo et helt nytt sett fra f.eks Schmiedmann for 3100... Byr deg 1000 jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... har tenkt på å lakke sjøl og, bare ikke fått surra meg til det, men nå skal takforlengeren inn til lakk, saå da sender jeg bare med de i slengen! skal få de for 2000,- gidder ikke gå no lavere, da det kommer til å koste meg 3100,- å kjøpe nye, og ca 1000 å lakke!

da er det opp til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke akkurat den vingen der nei, men er identisk... bare lakket i en annen farge!

skal ha 5000,- for den... gidder ikke selge den billigere, da jeg vurderer å kjøpe e46 og tilpasse den til den! hamann brukte den vingen der på sin e39, og det blei skamrått, så har flere alternativer... derfor er den ferdigprutet på 5000,-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...