Zun Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Kjøpte meg ny bil tidlig på vintern, tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av den. Det er en 318is 92-modell. Venter bare på våren så jeg kan sette på senkesettet og sommerfelgene nå : o Bakfangeren sitter ikke helt som dere sikkert ser, skal fikse på det til uka : p Hva synes dere? edit jeg endret på bildene, så de ble store. R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Pen bil, er det seidl kit som sitter på den? Men du må skifte ut de stygge baklyktene! Jeg har samme bakfanger, men jeg har enderør på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Tror det er Seidl bakfanger ja, men fyren jeg kjøpte bilen av sa at det var Rieger sideskjørt. Frontfangeren er vel fra E46 M3. Jeg syns faktisk baklyktene passer ganske godt med fargen på bilen, så det er ikke noe jeg har tenkt å skifte ut, hvertfall ikke med det første. Skal sette inn ny stereo til våren. Har også lister til frontlyktene liggende og skal muligens sette på bakrutespoiler, men får se hvordan det blir først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Fargen var fin Tror bakfangeren er Rieger E46 fanger. Du burde også sette på noen sidespeil i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Fin farge, men synes emblemet på bakluka burde byttes til originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Emblemet skal byttes xD Har ikke orket å gjøre noe med bilen i vinter, skal starte til våren ;o Liker faktisk speilene, har ikke sett for meg hvordan det hadde blitt med blåe speil men : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 av med baklyktene, emblemet bak og chromespeilene så er det en fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Pen bil, for all del. MEN, bytte emblem, speil i bilens farge, og bakrutespoiler: Ja takk! Ellers kunne det blitt peng om du tok vekk sidelistene el fikk de lakkert i bilens farge kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Fin bil Grattulere og velkommen til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Lexus er tragisk, ser ikke pent ut og er lite kult.. Vekk med dem Ellers så ser den jo veldig pen ut i lakken, omlakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Fin bil som skiller seg ut i mengden.. Nydelig farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Takk for det, elsker fargen selv : ) Den heter candy blue om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Er det original grill? På bildet ligner fronten din mistenkelig på E65 7-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Speilene er jo rå! Chrom M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Pen farge, ser ut sm en Lumma front faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå